wtorek, 7 sierpnia 2012

♡ Forever Dolphin Love ♡

Ahoj! Wciąż żyję tym co widziałem, co usłyszałem, czego doświadczyłem na Off Festival. Było sowicie. 3 dni festiwalowe minęły zdecydowanie zbyt szybko. Mam nadzieję, że czas do Tauron Nowa Muzyka minie mi równie szybko :-)

Dnia, kiedy były robione poniższe zdjęcia, wiało tak mocno, że musiałem przez pół Krakowa gonić czapkę!
Co prawda mam na sobie kąpielówki, ale myślę, że w wersji krótkie spodnie sprawdzają się dobrze.







czapka - H&M
koszulka - River Island
spodenki - River Islan
buty - Vans



77 komentarzy:

  1. świetne te spodenki z River. i nawet mnie nie wkurzaj tym Off... ja znowu nie byłam :(((
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy bym nie powiedziała że to kąpielówki ! ;)
    Mają genialny motyw ! Ten Twój Full Cap- uwielbiam !
    No i Mój ulubiony dodatek- Bransoletka ze świętymi
    Całość Genialna ! :)


    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spodenki.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co z tego, że kąpielówki! Ważne, że fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W cale nie wyglądają na kąpielówki. Świetny zestaw :) Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło trafić na kolejnego, ciekawego blogera :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne gacie
    i wcale nie wyglądają na kąpielówki

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne szorty *,*

    POZDRAWIAM
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nad wodą gdzie leżing and plażing tak, jak najbardziej szorty robią szał, ale w tym wydaniu na mieście... wyglądają przynajmniej komicznie! :) Uwielbiamy jednakże czapkę i ogólną blogową stylóweczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne shorty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tylko ktoś z wyobraźnią zdecyduje się na noszenie tak świetnych kąpielówek na co dzień. toż to cudowny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this short !

    http://hiispyrebel.blogspot.fr/

    HIISPYREBEL.

    OdpowiedzUsuń
  13. Shorty ♥ Pozdrowienia z Francji i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I really love your shorts and you're so nice! XD

    KISSES FROM MARS, MARS BOYFRIEND

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you so much!!! Love you shorts!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks a lot for your comments! Have a really nice blog!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty mi zazdrościsz Paryża, a ja tobie festiwali baardzo, baaaardzo! ;D
    Świetne spodenki!

    xoxo, http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nietuzinkowo i odważnie, podobam mi się, Obserwuję i zapraszam ponownie do mnie!
    abrzuchacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne spodenki <3 genialne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  20. boskie spodenki! uwielbiam galaktykę <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Triple A:
    Amazing Blog
    Amazing shorts
    Amazing your style

    Thanks for your follow, I'm following you.
    A hung from Star-Laca :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie dobrany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeśli to slipy do pływania, to nic tylko pływać;))
    świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz świetne spodenki! ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki za komentarz. a w ogóle to obserwuję Was bo przecież lubię tu zaglądać :)))
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  26. wow piękne spodenki. już myślałem, że to od jakiegoś designera :] świetny outfit.

    fadam.ocom.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. no no so najs!!! :) będę wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
  28. Bravo za super set :) Znakomicie wyglądasz Przemku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow man! I love your short!! The print is amazing!

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  30. Te spodenki/kąpielówki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow... your shorts are amazing♥

    OdpowiedzUsuń
  32. szorty genialne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Noo szkoda, żeś mnie nie wypatrzył, można byłoby wspólne blogowe foty porobić:D Ale nic straconego, może na jakiś następny festiwal się zgadamy:)
    P.S. Spodenki są REWELACYJNE! Aż żal byłoby takie wystawiać na działanie basenowego chloru!

    OdpowiedzUsuń
  34. I guess I'm in love with your shorts!

    OdpowiedzUsuń
  35. thank you so much for visit the blog...
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Those shorts are amazing! You have great style =)
    I'm now following
    http://anarkalilovesme.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne spodenki, kocham motyw galaxy!

    OdpowiedzUsuń
  38. Spodenki + vansy = zestaw idealny.
    pozdr,
    Marcin.

    OdpowiedzUsuń
  39. Absolutely LOVE the Galaxy shorts! New Follower :) xoxo

    http://xoxoTiffany.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Really loved the fact that you have male and female fashion!!! loved you both, although i cant understand what you write!!! have a look in my blog too : www.mylisbonlifestyle.com !!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cool short also vans <3

    nora
    http://noraliaayu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. boskoo.

    infinity-unicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. The pairing of the solid tee and galaxy shorts is great. It makes for a great casual outfit because the print of the shorts adds a nice interesting touch to what could have been a plain simple outfit.

    OdpowiedzUsuń
  44. Great outfit! Love the shorts!

    http://mentrend.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  45. galaktyczne spodenki to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  46. kąpielówki? no przyznam, że są magiczne :3

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja ;)
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25779727
    POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  48. Motyw galaxy mi się przejadł, choć muszę przyznać, ze wyglądasz fajnie.

    xo, Tost
    http://spalonytost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. THESE RIVER ISLAND SHORRTS ARE TO DIE FOR...I AM FOLLOWING. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. I'm enjoying browsing through your blog. Hope to hear from you soon and joining. Thanks for your time and God bless.

    best wishes,
    steven

    OdpowiedzUsuń
  50. Galaxy shorts are love!

    Xoxo, Mela
    htp://wearismela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. przejrzałam Twoje stylizacji i jestem na tak! Kupuję Twój styl w całości! ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. galaxy shorts that totally get some futuristic thumbs up from me

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. spodenki i czapka <3

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Kosmiczne szorty! I uwielbiam Twój kolor włosów <3

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  55. cool look and those galaxy shorts are stunning :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. hej! jakie kochane szorty <3

    OdpowiedzUsuń
  57. U mnie nowy post, zapraszam ;-)
    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow, spodenki niesamowite są!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  59. wyglądasz genialnie:) Wielki props i hype!

    OdpowiedzUsuń
  60. LOVE THE SHORT! you look awesome :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Czy możesz mi wyjaśnić jedną rzecz ... Twój blog ma o wiele więcej widzów niż blog Patryka Strzały, jest o wiele bardziej interesujący bo cały jest przekazem Ciebie a jednak wokół niego jest więcej szumu, why?

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialne spodenki, odważny look.
    Nie widziałam jeszcze mężczyzny w czymś z motywem galaxy.

    OdpowiedzUsuń