piątek, 17 sierpnia 2012

Once Again

Widząc siebie na poniższych zdjęciach, w głowie nucę Summertime Sadness. Nie można powiedzieć, że kipię optymizmem a cały ubiór jest ultra pozytywny. Choć w życiu układa mi się dobrze, to w szafie już trochę mniej kolorowo. Mam ochotę wziąć wszystkie swoje ubrania o kolorach soczystych i ciepłych, wrzucić do kontenera PCK a następnie pognać do sklepu z odzieżą żałobną. Ciągnie mnie do ciemnych kolorów. Granaty, czernie, szarości to ostatnio moje najulubieńsze kolory.
Wiem, czapka jest już nudna, ale nie potrafię się z nią rozstać. Dziś objawiłem się Asi na trochę bez czapki, skwitowała to następująco: "wyglądasz goło!".
Bluza jest moim chyba najlepszym zakupem dokonanym w New Yorkerze. Jest zabawnie, gdy znajomi próbują ze mnie strzepać okruszki, proszek do prania, tudzież confetti.








fullcap - H&M
koszula - H&M
bluza - New Yorker
spodnie - H&M
plecak - H&M
buty - Vans


47 komentarzy:

  1. Wiem co czujesz jeżeli chodzi o kolory. Mnie stało się to już jakiś czas temu, a ja mam dopiero 16 lat!!! Powinienem chodzić cały kolorowy ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Za te rurki masz u mnie plusa ! ;)
    I Fullcap - jak zawsze Obowiązkowo ! ;p
    Całość genialna !

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te jakby drobinki kolorowe na bluzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. love the colors. they look perfect :)

    WhiteCloset
    Twitter
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. luzacko, fajne kolory


    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego więcej chłopaków nie może ubierać się tak jak ty?! ;D Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, ta bluza jest zajebista!:D robi wrażenie fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam to samo. najchętniej wszystko od szarego do czarnego, z wyjątkiem na biel.
    bluza rzeczywiście przewrotna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ja uwielbiam Twoje włosy, zawsze głównie skupiam się na ich oglądaniu, a nie zestawu! ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny stajl , no i zarost! :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś chyba najładniejszym rudzielcem jakiego kiedykolwiek widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie, lubię tu zaglądać, bo wydajesz się sympatyczną osobą :)
    Ja ze śląska? Nie, jestem z łódzkiego;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluza, całość też mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. hm daje rade ostatnio z plecakami.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam połączenie zapiętej na ostatni guzik koszuli z bluzą, zwłaszcza tak ładną jak twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. plecak boskiiii.

    infinity-unicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem fanem plecaczka - mniam!

    xo, Tost
    http://spalonytost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się luz w taki wydaniu.
    Bluzę i plecak z chęcią bym Ci podebrał! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moim zdaniem wygladasz swietnie!

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. love your look and stile!
    kiss, Juliette

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodałem Ciebie do obserwowanych, bardzo dobry styl, świetnie, że są tacy kolesie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, love your cap and the sweater! You're looking so stylish! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dobry look, plecak jest prześwietny

    OdpowiedzUsuń
  24. First time in your blog, is great!. Love it your style and bag in this pictures.
    Follow you.

    Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  25. 'I've got that summertime sadness' też to lubię.. ta koszula z tą bluzą tworzą świetne połączenie. udana stylizacja.

    fadam.ocom.pl zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hey you :)
    I am doing a Blog Introduction Project on my blog, looking for new discovered blogs to feature and one special blog to fill the free spot in my blogroll. I thought you and your incredible blog had a good shot, so why don't you join? :)
    Seriously it is one of the best male blogs I have seen so far!
    Click -here- for more information. Keep up the great blogging!:D
    xx, Anh

    OdpowiedzUsuń
  27. super like with your outfit :))



    would you like to follow each other? tell me if you want :D
    http://rebellishoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Great look!!

    http://mentrend.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  29. cool caps.. <3

    nora
    http://noraliaayu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna bluza! :> like it!

    zapraszam na:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ciemne kolory są najlepsze! a bluza z okruszkami świetna

    OdpowiedzUsuń
  32. Musze przyznać, że taki wzór jest diablo praktyczny, zdecydowanie świetny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny look, dodam jeszcze że masz przepiękny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz, widzę, że oboje gustujecie w czerni ;)

    OdpowiedzUsuń