poniedziałek, 21 stycznia 2013

THEY ASKED ME IF I TAKE CARE OF THEM AND I SAID 'YES'!

Cześć! Jest gorąco! I nie mam tu na myśli pogody, tylko umiłowaną przeze mnie sesję.

Pięć kotków lub piesków (wolę wierzyć, że to kotki, choć wszyscy mówią, że to psy) prosiło mnie w wadowickim lumpeksie bym się nimi zaopiekował. Mam dobre serce, więc za ZŁOTYCH TRZY przygarnąłem i dbam.

Przypominam również o konkursie, w którym do wygrania bon na zakupy w Merg.pl -> KLIK









fullcap, kurtka, spodnie - H&M
sweter - lumpeks
buty - Vans

42 komentarze:

  1. Sweter jest świetny :)
    A mi się jednak wydaję, że są to pieski chociaż nie jestem pewna :)
    Zapraszam Cię na mój nowy blog:http://pococatherine.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba i będziesz obserwował :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten sweter, całość też jak najbardziej na plus :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega jest ten sweter i jest to świetna zdobycz :) fullcap taki czysty też mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę świetnie wyglądasz i niby zwykłe połączenie ciuchów ale jednak super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweterek, czy to kotki, czy to pieski, to i tak jak to napisałeś "ZA ZŁOTYCH TRZY" wygląda słodko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamoo! gitny sweter! aż zazdroszczę takiego łupu.
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa altruizm, tyle stworzeń za jednym zamachem przyjąć! Mam nadzieję, że dobrze się odwidzięczą za okazane im serce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jesteś totalną oryginalnością w męskiej blogosferze! Nie obraź się nie pomyślałabym, że rudy koleś, może tak dobrze wyglądać i być przystojny :) A do tego tak świetnie się ubierasz! jestem zachwycona. i ciesze się, że znalazłam tego bloga na lb !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten w środku to kot, a dokoła niego psy:P
    Sweter BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie boskie (jak najbardziej) KOTY!!! cudo!!! a widziałeś to: https://www.facebook.com/matarnia.parkhandlowy/app_238508789615616
    weź spróbuj!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. mało kociakowe te kotki, ale niech będzie, że to mruczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. sweter mega! :) a nie zimno Ci w tych vansikach? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter to masz Pan świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jako największa na świecie miłośniczka zwierząt, mówię, że to są psy, przykro mi ;-p

    OdpowiedzUsuń
  15. Sczęściarz! W Wałbrzyskich lumpach tego nie znajdziesz :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnie wygladasz i uwielbiam kolor twoich wlosow! Calosc swietna

    OdpowiedzUsuń
  17. uroczy sweter!:D Nie zimno Ci w tych vansach?:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Siłownia to chyba nie dla mnie. Poza tym w moim mieście to ciężko o taką, na którą nie przychodzi masa dresów i innych okropnych gór mięsa!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie też wyglądają jak koty :P
    super zestaw :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny outfit. Odnośnie swetra, to ja też uważam, że znajdują się na nim koty. :D
    Masz świetny blog, może obserwujemy? Ja już dodałem :)
    Pozdrawiam!

    Ps. Masz świetny kolor włosó *Q*

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny outfit! A odnośnie sweterka, to ja również uważam, że znajdują się na nim koty :)
    Masz świetny blog, może obserwujemy? Ja już dodałem :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie wyglądaja trochę jak psy, ale nie będę sie przy tym upierać :)
    fajnie wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Kotki, na pewno kotki ;)Gdzie Ty te perełki wyławiasz? Genialne lumpy musisz mieć u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. i dobrze, że je przygarnąłeś :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten sweter! ...super wygląda ze skórzaną kurtką :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. niezły jesteś! :D ja marznę nawet w swoich zimowych ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. i dobrze że je przygarnąłeś bo są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem totalnie zauroczona Twoimi stylizacjami. Obserwuję i mam nadzieję, że zrobisz to samo, oczywiście jeśli mój blog przypadnie Ci do gustu ! (;

    Bisous, bisous
    Little Anaelle

    http://little-anaelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny sweter! w sumie nie wiem czy to psy czy koty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki świetny sweter! :) taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie wyglądasz ! :)
    pozdrawiam :) i obserwuję :)
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog, styl ajaja
    obserwuję i likuje
    zapraszam do siebie
    pozdrawiam b-b

    OdpowiedzUsuń
  33. O jaki fajny sweterek!!! Cudnie :D Zapraszam allaboutjoann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń