poniedziałek, 8 kwietnia 2013

IS SAN ANTONIO A GOOD PLACE TO LIVE?

Cześć! Na początek trochę spamu. Kto jeszcze dziś nie głosował, niech czyni to czym prędzej. Przypominam, że głos w konkursie Modne Kreacje 2013 można oddać raz na 24h :) KLIK 


Bardzo lubię tank-topy i bokserki, jednak nie każdy krój dobrze na mnie wygląda. Kiedy zauważyłem w lumpeksie bokserkę z fajnym wizualnie napisem, musiałem ją przymierzyć a następnie kupić bo leżała bardzo dobrze! :)









czapka - Asos
kurtka - H&M
bokserka - lumpeks
spodnie, buty - H&M

34 komentarze:

  1. Jej:o
    Genialny outfit♥
    kurtka i koszulka wyglądaja naprawdę świetnie;))
    Uwielbiam Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka genialna czapa <3 i ogólnie świetna stylizacja, w końcu coś innego niż te newbalance i jest naprawdę ekkkkstttraaa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look, a kurtka jest genialna, muszę zapolować na jakąś ramoneskę bo brakuje jej w mojej szafie.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz niesamowicie! Czapka CUDO!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. no co Ty?! ta bokserka to z lumpeksu?
    o kuurde, zaje2bista jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. czapka genialna <3 głos oddany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. superowa czapka <3 a głos mój masz ofc codziennie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze super stylowo.
    ♥ całusy,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! A czapka po prostu genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! A czapka po prostu genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka i kurtka są niesamowite. Dawno kupiłeś tą ramoneskę?
    Outfit jest mega fajny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ramoneskę mam od października, w H&M wciąż mają :)

      Usuń
  12. stylówka jak na Ciebie przystało - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw i cóż to za piękne drzwi w tle? ]:-)
    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję tak dobrego gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja :) Super set, a czapka w ogóle genialna :))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię jak tak na ramionach bokserki odstają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie ale myślę że powinieneś oddać mi czapkę bo ja wyglądałabym w niej lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  18. czapa mistrz!
    głosik poleciał, powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. czapka mną zawładnęła jest genialna, cały look prezentuje się naprawdę ciekawie :) pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh man! you look incredible here too

    OdpowiedzUsuń