poniedziałek, 14 października 2013

WE'RE IN THE RING AND WE'RE COMING FOR BLOOD

Długo poszukiwałem butów, które jednocześnie będą pasować mi do wszystkiego i będą na tyle wygodne, że te kilka godzin w pracy dziennie przebiegam bez bólu. Wybór padł na totalnie czarne Vansy! Kupiłem je na http://www.zalando.pl/ :) Jeżeli chcecie zaoszczędzić na zakupach na Zalando, polecam opcję zapisania się do newslettera, w zamian za co otrzymacie bon na 40 zł do wykorzystania.
PS. moja twarz z rana pozostawia sporo do życzenia! :P














koszulka, kamizelka, spodnie, koszula - H&M
bransoletka - River Island
plecak - syrenka store

28 komentarzy:

  1. Mina zabójcza! Świetny look, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze perfekcja!
    Dopracowany każdy detal ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super! Połączenie kraciastej koszuli i kamizelki bardzo trafione! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, uwielbiam taki styl ;) no i plecak bardzo na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super - bardzo podoba mi się koszula w kratę!
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracujesz w Riverze w Kato??:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mi się właśnie wydawało, fajny blog:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki wyglądają na wygodne i są bardzo spoko :)
    Całość wygodna z nutką nonszalancji :) A ta torba- plecak wymiata ;)
    Dodajemy Cię ponownie do obserwowanych tym razem z nowego adresu bloga i lubimy nowym fan page'm na FB :)

    Pozdrawiamy
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widze na zdjęciu Twój uśmiech.. niesamowicie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, Vansy są na prawdę świetne, ale jeszcze lepsza jest torba :)
    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Przemek!
    Dzięki za komentarz!
    Bardzo podoba mi się ten zestaw! Super buty:))
    Jesteś imiennikiem mego męża i nawet ten sam kolor włosów:)) Cool!
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne :) klasyczne czarne, do wszystkiego będą pasować

    OdpowiedzUsuń
  13. genialną masz torbe :D!!!
    obseerwuje ;*
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia :P

    http://vogue-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci w takich zestawach. Podoba mi się ta kamizelka :)
    Pozdrawiam, lagrenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. krata w tym sezonie opanowała blogi :) w wydaniu jakim Ty prezentujesz widziałam tylko damskie wersje i nigdy black&white- fajnie zobaczyc mała odmianę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobry zestaw. Prosty, ale bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia i cały look! fajnie wybierasz tło bo pasuję do całości idealnie ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń