piątek, 11 maja 2012

Helena Beat

Halo, halo! Wczoraj wróciłem z czterodniowego pobytu w uroczej stolicy naszego kraju. Ze smutkiem i bólem powróciłem na Śląsk, wspominając wciąż świetny koncert Foster The People, na którym byłem we wtorek w Palladium.
Udany wyjazd majówkowy zorganizowany delikatnie po długim weekendzie naładował moje studenckie akumulatory i tak jak w poprzedniej notce narzekałem, tak teraz czuję, że podołam. Licencjacie - drżyj! :D
Lecz najpierw koncert Tricky'ego w ramach Dni Województwa Śląskiego.

Asia szaleje w neonach, ja trochę skromniej, mniej kolorowo.






koszula - New Yorker
szorty  diy Pull&Bear
buty - asos.com
torba - Pinata Unique

49 komentarzy:

  1. mnie znów stolica przytłacza i z radością wracam na śląsk ;d
    torba genialna! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the bag. OHLA-frickin'-LA!

    OdpowiedzUsuń
  3. one of the best tote bags ive seen

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę koncertu Foster the People !
    świetne torba ;)
    całość fajnie zgrana

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie stylizacje, bardzoo fajnie :) Pozdrawiam! Ps. Też wybrałabym się do stolicy! ahh

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zarąbista stylizacja! Dobry gust ;d
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje ! Teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylowy jesteś bardzo.Wyglądasz świetnie, wszystko idealnie dopasowane, torba mistrzostwo! Nic tylko pogratulować świetnego smaku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tricky i Foster the people to są pewne typy na mojej playliście ;). Mało jest mężczyzn, którzy z torbami wyglądają męsko, a jednak, zaliczasz się do tej wąskiej grupy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega!:d Świetnie wyglądasz no i torba geniusz!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh już chyba każdy w Polsce widział Stadion Narodowy tylko nie ja! Muszę się zebrać w końcu i pojechać:)
    btw. świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko ty bo i ja nie widziałam :)
      fajny look

      Usuń
  12. Kurcze, masz urodę, którą określiłabym mianem 'fashion'. ^^
    Stylizacja fajna, lubię prostotę no i nie będę oryginalna mówiąc, że torba mistrzowska !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wszyscy gdzieś jeżdżą a u mnie tylko praca :)Fajna stylizacja :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam materiałowe torby ciekawy blog zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniej kolorowo, ale równie fajnie.:)
    Veronique, nie Ty jedna! Nas też to czeka może już wkrótce :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śląsk ma większy urok niż Warszawka :)))
    świetne buty.

    Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  17. tricky ponoć pozamiatał ;)
    tak mówi moja Lona. ja odsypiałam metallicę ;))

    pozdrawiam,
    lena

    OdpowiedzUsuń
  18. really love your bag, monsieur! great choice!

    OdpowiedzUsuń
  19. gotta love your bag and outfit!! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę bardzo dobrze wyglądasz.
    U mnie pierwszy post, miło by było, gdybyś wyraziła swoje zdanie, bo widać, że znasz się na rzeczy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. aa widzę rondo w kato ;) bardzo dobrze wyglądasz, świetne buty jak i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cool look! love the bag!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  23. torba i koszula świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. no i proszę- dobrze ubrany facet
    super, bez żadnej przesady!

    OdpowiedzUsuń
  25. omg dzięki za wszystkie słowa ;D kamizelka sh ;p też obserwuje, dziwie się, że po pierwszym wejściu TU tego nie zrobiłam. Pozdro dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  26. I really want your short and bag !!

    KAIIWONG

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebka!! marzę o takiej :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę koncertu *.* Dobra torba <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Hey! Nice outfit, bag is amazing :D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny look a szczególnie torba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Worek mega ! Pozdro, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super styl ;)

    a taka torbe chyba sobie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  33. "mniej kolorowo" phi, przecież jest czarny, jest beżowy... ;)

    Torba genialna, zajrzałam na Pinatę i padłam z zachwytu. Proste, rysunkowe, dzikie zwierzęta i jeszcze nie drogie... no wow. zatem dziękuje za lynk.

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłeś na Fosterach?! Och Ty słodki szczęściarzu, zazdroszczę!
    Fajnie się ubierasz. Lubię to!:)
    chlopaczek2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń