środa, 2 maja 2012

Teen idle

Poniżej możecie zobaczyć kolejny efekt moich zabaw z wybielaczem :) kiedy udało mi się znaleźć idealną kurtkę jeansową Wranglera, uznałem, że starą mogę poświęcić na małe psoty. Kurtkę do połowy namoczyłem w wybielaczu. Trochę nierówno przebiega granica bieli i niebieskiego, jednakże mi to aż tak nie przeszkadza. A tak poza tym to bardzo bym chciał żeby ktoś za mnie dokończył pracę licencjacką, jacyś chętni?









kurtka jeansowa - no name
koszulka - Topman
spodnie - Pull&Bear
buty - Lacoste
plecak - H&M



47 komentarzy:

  1. świetne włosy :D i ta kurtka :D to co masz w uchu to jest tunel czy jakiś kolczyk ???

    POZDRAWIAM i ZAPRASZAM NA NOWEGO POSTA :D
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te Twoje eksperymenty :D Pozdrawiam Gabanka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro moczę swoją starą kurtkę;) Wyszło świetnie, a nierówności dodają niepowtarzalności

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka wyszła Ci świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. looking good vampie!
    very cool jacket
    like the badge!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka wyszła extra! całość wygląda interesująco. zapraszam do siebie ! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, wiem spodziewałam się tego, ze nie kazdy będzie mógł się odnieść. Mam jednak nadzieję, że w przyszlość moją obecność nie będą wyznaczaly glównie kosmetyki.

    Co do kurtki to zachwyciła mnie bardziej nić koszula z poprzedniej stylizacji, a nieregularna granica wygląda świetnie. Swoją drogą sama chętnie bym teraz zabrała się za wybielacz..

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing outfit! i love it! I follow you please follow me back! THANKS :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój kolor włosów to pierwsze co mnie zachwyca, a potem to już tylko coraz bardziej.. kurtka, bluzka, buty, wielkie och! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam ten ból, niestety. Mój od tygodnia stoi w miejscu, więc postanowiłam odpocząć od niego skoro i tak nic nie przybywa ;d
    powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest ładne kolory - kroje - stroje!!! Mwahahahha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog!
    a kurtka wyszła rewelacyjnie!
    zachwycam się kolorem Twoich włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt zabaw wybielaczem jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega kurtka, chyba sam się skuszę. Plecak miałem kupować taki sam! Ale mi uciekł :(

    OdpowiedzUsuń
  16. great inspiration! love the first pic!
    the dip dye is gorgeous on your jacket,
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  17. Impresionante chaqueta, me encanta.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny eksperyment uwieńczony sukcesem :)


    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. that two toned bleached jacket is inspired, right up my alley

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. genialnie Ci to wyszło! : )
    Uwielbiam Twój styl, totalnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. kurtka wygląda genialnie! chyba też będe musiała pokombinować z wybielaniem jeansu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialna kurtka! zainspirowała mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. great look, love your denim jacket!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna ta kurtka, na podstawie samych zdjęć zastanawiałam się czy fabrycznie czy diy, a tu proszę własnymi rękoma:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł z wybielaczem, efekt wygląda na prawdę fajnie. I bardzo dobrze że granica jest taka nierówna, chociaż ja bym chyba zrobiła ją trochę niżej. Gratuluje pomysłu i wykonania:)
    F.L.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super mega zestaw! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. love your dip diyed jacket, it's stunning! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I can't take my eyes from you - uh - I mean your denim jacket ! :D

    www.fashiongentrix.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Caly zestaw jest naprawde dobry, ale ta jeansowa kurtka - WOOW !

    OdpowiedzUsuń
  30. aaa kurtka jeansowa ombre <33

    OdpowiedzUsuń
  31. więcej tak świetnie ubranych facetów na polskich ulicach poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  32. nie no jaka zajebista kurtka!Oo Tu to już w ogóle szacun!
    przekonałeś mnie, jutro jadę na lumpy szukać kurtki, bo za bardzo lubię swoją.

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW ! Pierwszy raz widzę faceta w kurtce ombre ! Zastanawiałam się nad tym połączeniem i proszę - jest kapitalnie ! ;) Całość świetna , a do jak miło widzieć kogoś ze Śląska <3

    OdpowiedzUsuń
  34. dobry pomysł z tym wybielaczem, podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. widzę że Gabanka komentowała ale muszę jeszcze raz powiedzieć że kurtka zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. That´s one hell of a jacket! Great look, my friend.
    Hope that you´re having a great day.
    Cheers,
    C.
    http://youcancallmehitch.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń