sobota, 7 lipca 2012

Breezeblocks

Jestem najszczęśliwszym chłopcem na świecie! Mam za sobą obronę pracy licencjackiej, w końcu mogę odetchnąć i zająć się rzeczami, które sprawiają mi przyjemność. Z czapką ostatnio się nie rozstaję. Do noszenia bokserek wciąż się przekonuję. Jest postęp, ostatnio tylko w koszulkach bez rękawów biegam po mieście.







czapka - H&M
bokserka - Pull and Bear
spodenki - Pull and Bear
buty - Vans
gwizdek - Asos.com
bransoletka ze świętymi - uwaga, uwaga KAUFLAND!

34 komentarze:

  1. you are so handsome + looooove the color of your hair :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAA, MEGA!
    vansy zawsze spoko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the look (and the bag! <3)
    G

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre wszystko! Plecak, czapka i gwizdek najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie szukałam tej bransoletki, nigdy bym nie szukała jej w Kauflandzie ;D
    Ładna stylizacja, uwielbiam takie neonowe akcenty !

    Ps.Wiesz, chyba widziałam Cię w Autobusie, w tym twoim szczęśliwym dniu (czwartek, autobus 165).

    Pozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahha gratuluje! też mam to już za sobą ;D ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, gwizdek jest tak stylowy ze bym sie nie spodziewała!!! wspaniale!!!

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    buziaki! i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie rewelacja! ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz rewelacyjnie ! a co do moich końcówek to muszę znów je potraktować tonerem bo były piękne turkusowe a teraz trochę pistacjowe.. przejrzałam kilka ostatnich twoich looków i miazga .

    OdpowiedzUsuń
  11. this outfit is great. love the neon green touch you gave to the look. Bravo!! :-)

    I really like your blog, I'm a new follower, follow back? ;=


    WhiteCloset
    Facebook
    Twitter

    OdpowiedzUsuń
  12. We have the same tank top! LOL
    I love your outfit!
    A big hug!

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję obrony! :) zestaw świetny na gorące dni, wygodny i luźny. gwizdek jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulujemy obrony pracy licencjackiej i wyrazy uznania dla zestawu!

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. o rety, ale się cieszę, że tu trafiłam! genialny styl! :)

    p.s. jesteście z Katowic? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakbyś się bardziej uśmiechnął, byłbyś bardziej wiarygodny z tym szczęściem, ale i tak gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, prosto, na temat. Jest neon i jest męsko. super!
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  18. amazing. you look really good! .)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna koszulka, sama chetnie taka bym zalozyla!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  20. i love your cap and the look its amazing

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw - koszulka super, a gwizdek mnie totalnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pozdrawiamy z Bytomia!
    i o rany, ma taką samą bransoletkę z maryjkami! kaufland rulez! :)

    OdpowiedzUsuń