wtorek, 31 lipca 2012

Power & Control

Jest bardzo fajnie! Uwolniony od pracy licencjackiej i obrony, czas poświęcam na to co lubię najbardziej - filmy, seriale, książki, wyjazdy. Dziś wróciłem z kilkudniowego pobytu we Wrocławiu. Bawiłem się sowicie, aczkolwiek sam Wrocław nie budzi zachwytu, jedyny wniosek z wizyty jest następujący - uważaj bo na mieście jest niebezpiecznie. Choć ZOO jest maksymalnie super!
Dodatkowo, raduję się tym, ze od października rozpoczynam studia magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim, pięknie, pozarządzam sobie kulturą, a co! ;P

 Myślałem, że okres noszenia spodni z obniżonym krokiem mam już za sobą. Psikus! Nie dość, że wróciłem do obniżonego kroku, to jeszcze w wersji dresowej. Z czapką mógłbym już nawet spać!








fullcap - H&M
kurtka jeansowa - Wrangler
koszulka - Topshop
spodnie - Bershka
buty - Vans



48 komentarzy:

  1. ulala!!!kupuję Cię w całości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Nie przepadam za dresami, ale tu się świetnie wpasowały.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look, kurtka i snapback <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, jak zawsze z resztą;) A spodnie z chęcią przygarnęłabym dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi się dziś w tym wydaniu baaaaaardzo podobasz! ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. ach ta zła grzesznica, podobno mają odstawić jakąś modlitwę podczas koncertu, oj będzie się działo...
    z drugiej strony "tak ważne" wydarzenie pozostało już tylko dla nie wielu, a to wszystko kwestia tego, że mamy same "smutne" tradycje, chociaż tyle w nas koloru

    gdybyście szukali fotografa w wwa to się odzywajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też właśnie wróciłam z Wrocławia, i mam zamiar tam wrócić :) a co do stylizacji to bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie w takim wydaniu się prezentujesz! *-* Generalnie świetnie zgrana całość, bardzo mi się podoba.

    Zaczynam obserwować, pozdrawiam- Natalia.

    P.S. Tunel widzę, więc pytam: ile mm? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, też słyszałam, że 10mm się zrasta spokojnie. Taka fajna wielkość, fajnie wygląda bynajmniej:)
    Nie ma problemu, to ja dziękuję! Z resztą też kiedyś zaczynałeś, więc wiesz jak każdy obserwator cieszy :D

    Wolę nie dziękować, będę się starać, ale wyjdzie "w praniu" czy będzie to dobrze szło. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo moda męska:) I like it! fajna kurtka i bransoletka:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. thanks for your nice comment
    i like your pants!
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne spodnie !

    POZDRAWIAM
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny luźny zestaw, tylko ta bransoletka mało mnie przekonuje;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za komentarz pozostawiony na moim blogu, bo dzięki niemu odkryłem twojego. Przeglądam...przeglądam i stwierdzam, że twoje stylizacje są SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice! i love how you incorporate the sweatpants into this. ive been dying to find a tailored pair of sweat pants but so far no such luck!

    x Peter

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz świetnie!
    i z tego, co czytam, będziesz zarządzał kulturą na jednym kierunku z moim kolegą od podstawówki, Kiryłem :D
    pozdrawiam,
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite masz te wlosy :)! Mialam cos napisac i wypadlo mi z glowy... A! Ciagle malo jest w Polsce blogerow modowych, fajnie trafic z koncu na jakiegos chlopaka. Co do spodni z obnizonym krokiem, widziales juz Humor Santiago pants...? Latwo je w sieci znalezc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swoja droga zerknelam na Wasze pierwsze posty. To się nazywa progres! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz stylowo i na luzie, wszystko idealnie ze sobą połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny look! Kurtka wymiata:)
    Miło, że jestem w Twoich ulubionych blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się ta stylizacja ;) więcej tak dobrze ubranych chłopców na polskich ulicach sobie życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love this look, very urban and i like your pants!

    HIISPYRBEEL.

    http://hiispyrebel.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dobrze znaleźć osobę, która zrozumie. Miło. Dodaję i obserwuję również. Nie farbuj włosów - świetny rudy! Pozdrawiam, xo Tost

    OdpowiedzUsuń
  24. jak Cię widziałam na 'ulicamodna.pl' to tak się zastanawiałam czy nie masz przypadkiem bloga. no i proszę, znalazłam. genialny styl;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję :):)
    Kocham tą bransoletke -swaggasy noszą takie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. lookin fly! those pants look so comfy.

    xx,
    Hybrid Hunter

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam,
    dziękuję za odwiedziny.
    Jestem po ogromnym wrażeniem po przejrzeniu Twoich zdjęć. Wyglądasz bardzo profesjonalnie, genialny styl, kupuję to!
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. dresy czy nie dresy, wyszło tak jak wyjść powinno, czyli świetnie:)
    gratuluję dostania się na magisterkę, też świętuję ten fakt. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Magdalena Luna4 sierpnia 2012 06:22

    Też Cię widziałam na ulicamodna.pl !
    Ale tym razem stylizacja (aczkolwiek bardzo dobra) zjechała na drugi plan ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki wielkie :) super wyglądasz. podoba mi się miejskie wydanie dresiaków - temat dość trudny do ogrania. :) Tobie udało się idealnie.
    i gratuluję studiów w pięknym Krakowie! :p

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobry dres nie jest zły. ;D Wyglądasz świetnie. Rety, rety, twój zarost <3

    OdpowiedzUsuń
  32. that denim is so sharp on you, urban with a touch of punk

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zgadzam się z KaaWee, super stylizacja w ogóle fajny blog macie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Serio we Wrocławiu jest niebezpiecznie? :-D
    Dobry dres!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw, fajne spodnie dresowe :)
    Pozdrawiam i zapraszam : http://estheticsundries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. genialną masz tą kurtkę. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow this is an amazing post!! loove the denim jacket and I want to look exactly like this when I'm running errands! :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz fantastycznie :) kurcze oby było więcej takich chłopaków na Polskich ulicach, pozdrawiam i dodaję do obserwowanych

    ps. jeśli chodzi o studia to jeszcze się zastanawiam czy nie przenieść się na dzienne o ile otworzą mój kierunek, ale kto wie kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. rewelacja !!! :)) kocham taki styl u mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się bardzo! WSZYSTKO. I kurtka, i full cap, i jezuskowa bransoletka. Czad, serio.

    OdpowiedzUsuń