środa, 31 października 2012

FPFWP SS13 Maldoror.

Fashion Week już za nami a właściwie za Wami, ja niestety nie byłem obecny w Łodzi, jednakże większość wydarzeń śledziłem siedząc przed laptopem. I muszę powiedzieć, że nic nie wprawiło mnie w taki zachwyt jak kolekcja Maldoror.
Przed samym pokazem gazeta SE donosiła, że w pokazie pojawi się sama matka małej Madzi. Doniesienia okazały się nieprawdą. Udany żarcik kosmonaucik. ;-)
Kolekcja wiosna lato 2013 to kolejny, po techno Berlin, zachwyt tym miastem i jego życiem nocnym. Mocno wyczuwalny w kolekcji futuryzm tworzy kosmiczny styl sportowy połączony z seksualnością, który przyciąga wzrok i nie pozwala pozostać obojętnym. Kosmiczny plecak, półprzeźroczyste szorty, lekkie i łatwo poruszające się w powiewie sukienki, obcisłe męskie szorty, szelki i luźne kurtki to zdecydowane smaczki tej kolekcji. Futuryzmu dodawały również wykorzystane przez projektanta materiały - plastik fantastik - poliester i ortalion w zestawieniu z czarną skórą. 
Pięknie, piękni. Grzegorzu Matlągu, padam do stóp nie tylko za kolekcję, ale również za krytyczne podejście do otaczającego nas świata. 



















fot. Seweryn Cieślik / Magnifique Studio/www.SCieslik.com


14 komentarzy:

  1. Really love it! So great!

    http://mentrend.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że nie mogłam zobaczyć na żywo ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo kosmiczna kolekcja!
    tworzycie zgrany duet blogowy, nie spotykam się z tym często w blogosferze ale bardzo mi się podoba! pozwolę sobie obserwować wasze poczynania :)

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, ale traktuje to jako sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice collection !!
    I'm following you now!

    xx


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your original style! :-) Great blog!

    kiss!

    bl.

    OdpowiedzUsuń
  7. odjechana kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń