wtorek, 6 listopada 2012

Don't break me down

Ramoneska była jednym z moich must have tej jesieni, właściwie nie tylko jesieni, była ogólnym must have w mojej szafie. Możecie zatem domyślić się jakie było moje szczęście gdy otrzymałem ją w prezencie urodzinowym. Nie potrafię się z nią rozstać, ostatnio noszę ją bez przerwy. Co prawda, nie przypominam Marlona Brando w filmie Dziki, ale czuję się w niej dobrze, jest świetnie dopasowana i nawet jest mi ciepło nosząc ją z samą koszulką. 
Koszulka w geometryczne figury jest projektu Rododendron









kurtka, spodnie, czapka - H&M
koszulka - Rododendron
buty - Vans

35 komentarzy:

  1. o jaka boska ramoneska. Moja jest zbyt lekka na tą pogodę i chodze w zimowce, hahah.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta ramoneska.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ramoneska jest już za 'zimna', ale może mam jakiś inny typ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I dobrze, nie rozstawaj się z nią!
    Wyjątkowo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie.!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już bym jej nie założył, patrząc na termometr, ale jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio jestem zafascynowana koszulkami i bluzami z geometrycznymi wzorami ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ramoneska i full cap <3
    Zestaw idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. na-resz-cie. fajnie że w Krakowie (bo studiujesz w Krakowie, prawda?) są tak dobrze ubrani faceci, uff :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w takim razie korekta: fajnie że w Krakowie przez połowę tygodnia pomieszkuje tak dobrze ubrany facet :D

      Usuń
  10. liking your tee, two tones so nice''


    may you visit my blog, there is ongoing Giveaway if you interested ;)

    Herdiana Surachman
    DELUXSHONIST | TWITTER | BLOGLOVIN | D'HOMME | D'FEMME

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw klasyczny i przyjemny, po Vansikach już widać, że trochę zeszły na tym świecie hehe :) Ja nie wiem jak Ty to robisz, że z H&Mu wyciągasz takie mega rzeczy, spodnie i czapka są mega mocne!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post! zresztą cały Twój blog jest bardzo interesujący, muszę tu zaglądać częściej ;) mam nadzieję, że mój blog spodoba Ci się też i dodasz go do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. great outfit. love the shirt. the jacket is amazing.
    have a nice day ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ramoneski są niesamowite, od kilkdziesięciu lat cały czas na topie.
    Masz świetną modową urodę!

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniala kurtyka i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz super, strasznie mi się podoba. kurtka jest świetna! idealnie ci pasuje:)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. great outfit!
    Subscribed to your blog, I hope for reciprocity!
    Visit to my blog:
    trifonenkov.blogspot.com
    trifonenkov.blogspot.com
    trifonenkov.blogspot.com
    Subscribe to the page on facebook, if not difficult - facebook.com/ilyatrifonenkov

    OdpowiedzUsuń
  18. no i po co będę słodzić, jak i tak wiadomo, że lubię Twój niewymuszony styl :)
    tytuł... czy to od Sia?
    Ściskam niedzielnie,
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  19. takie prezenty urodzinowe zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz, genialna ramona i snap ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacja może niespecjalnie wymyślna, ale to jeden z jej atutów, i wyglądasz świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha, też mam ten t-shirt :)
    z tą ramoneską się nie dziwię, idealnie do Ciebie pasuje! sama szukam idealnej od dawna, na razie bezskutecznie ale kto wie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta koszulka mi się baaardzo podoba. A propos kiedyś Cię gdzieś w h&M widziałem
    www.abrzuchacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice blog!

    I invite you to follow mine at http://tweedties.blogspot.com

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the photos and the jacket!
    xx
    M.
    http://www.mesvoyagesaparis.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie wygladasz , masz ciekawą kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wcale Ci się nie dziwię, że ta ramoneska tak Cię uszczęśliwiła. Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń