czwartek, 6 grudnia 2012

Candy Walls

HO, HO, HO. Po dzisiejszym dniu mam dość mikołajek, fejkowych mikołajów i dzieci biegających po centrum handlowym niczym po placu zabaw. Dobrze, że urodziłem się w innych czasach bo gdyby ktoś z rodziny raczył mnie wygnać 6 grudnia do galerii handlowej, to z pewnością byłbym bardzo nieszczęśliwym dzieckiem! Mój osobisty Mikołaj obdarował mnie prezentem nie byle jakim! Otóż 10 stycznia jadę na koncert Trust do Warszawy. Wybiera się ktoś? 
Ostatnio ciężko z czasem, to też blog trochę zaniedbany. Praca, studia i wycieczki pochłonęły wiele mojego czasu. Dosłownie wczoraj wróciłem z tygodniowego hasania po Berlinie i Wiedniu. I muszę powiedzieć, że kocham Berlin. Londyn idzie w odstawkę, zdecydowanie. Zdjęcia widoczne poniżej zrobione w Wiedniu po ciężkiej nocy w najbardziej hardkorowym hostelu w jakim zdarzyło mi się nocować, zatem proszę uwagi odnośnie mojego fejsa zachować dla siebie. ;P
 AHA! Wiem, że faszjonistki i faszjoniści żyją głównie szmatami, wyprzedażami i innymi takimi, ale polecam zainteresować się tym co dzieje się wokół nas. Ponad pół miliona dzieci w Polsce jest głodnych lub niedożywionych. Jeżeli jesteśmy zbyt leniwi i wygodni, PCK daje nam szansę pomóc bez wychodzenia z domu. Ślijcie SMSy o treści POMOC pod numer 7364 i wspomóż akcję PCK „Godne Dzieciństwo”. Więcej info tutaj













czapka, spodnie, rękawiczki - H&M
trampki - Converse
kurtka - Jack&Jones



26 komentarzy:

  1. fajna kurteczka i trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Sama bym chciała ten plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę mini-wakacji ! Czy to możliwe żebym Cię widziała tydzień/dwa tygodnie temu w Warszawie ? W piątek ?

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny, codzienny look
    ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    pozdrawiam ciepło;)
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. winter <3
    you look like a brownie :) hehe love it

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rękawiczki, sam ostatnio nabyłem podobne, choć, biorąc pod uwagę obecne mrozy, chyba poczekają sobie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaa, zazdroszczę koncertu!
    Świetnie dopasowane trampki pod kurtkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja ;) a co nie tak było z tym hostelem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Great look men!
    I love the bag is so beautiful♥

    Greetings from http://eyesoftriangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. w koońcu coś nowego :) świetnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam Berlin :)
    Mam słabość do połączenia czapki z kapturem, genialnie wyglądasz;))

    OdpowiedzUsuń
  12. ahh, conversiaki w swietnym kolorze:D sie jaram!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawda, Berlin jest wspaniały:) Dobrze wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. super look, fajna kurtawa
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. The coat looks so warm and cosy! Love the gloves. XO

    http://electricdaisies.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. ....po raz kolejny udowadnia mi to, jaki ten świat mały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I think that what you published made a lot of sense.
    However, what about this? suppose you were to create a killer post title?
    I ain't saying your information is not solid., however what if you added a post title to possibly grab a person's attention?
    I mean "Candy Walls" is kinda boring. You ought to peek at Yahoo's home page and see how they create post titles to get viewers to click. You might try adding a video or a pic or two to grab people interested about everything've got to say.
    In my opinion, it might make your blog a little bit more interesting.
    Also visit my site cheap cigarettes

    OdpowiedzUsuń
  18. I wish I could understand the text. :-(
    This look is great it goes really well if you hair colors.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka świetna :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń