sobota, 29 grudnia 2012

Don't care if you think I'm dumb, I don't care at all

Siema! Leniwe soboty są całkiem spoko, prawda? Marinka i jej diamenty grają mi Bubblegum Bitch, wspominam sobie ich koncert w Berlinie i myślę, że na warszawski też wpadnę.

Pogoda rozpieszcza, prawie wiosna. I wiedzcie, że beanies HYPE/NOSIS są najsowitsze na świecie i trzeba iść do fejsbuka lub tu i zamawiać jak najwięcej.











beanie - HYPE/NOSIS
kurtka - Jack and Jones
koszulka, buty - H&M
spodnie - Bershka



31 komentarzy:

  1. o mój boże, jestem w niebie! Uwielbiam tak dbale ubranych mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obejrzałam, zjechałam w dół, zostałam pozytywnie nastawiona dzięki pierwszemu zdjęciu :D tak pozytywnie prosimy częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna czapa.
    nie lubię leniwycyh ferii świątecznych, bo gówno robię tylko się obijam i aż mi niedobrze od tych monotonnych dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaa, czapa! mogłabym taką zakładać do szkoły ;D
    wyglądasz super, spodnie takie na luzie ;)

    http:// ANECIA WAS HERE + KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo....jak zwykle super-szczególnie kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna czapa i włosy masz normalnie #tokillfor ;)
    lecę przeglądać sklep
    pozdrawiam
    the spot

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the outfit !
    great style !

    xx



    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. na luzie super!
    i masz rewelacyjny kolor wlosow!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądam te czapeczki i szlag mnie trafia, bo oh wow lovely już niedostępna :P
    a szkoda wielka!! bo są przednie.

    i dresy też. zwłaszcza z takim melanżem. baaardzo.

    pozdrawiam,
    lena

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie luźne outfity, Tobie w nich genialnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. wielbię jesień i wiosnę, wtedy odżywam, ale mam nadzieję, że zima jeszcze do nas wróci ;d
    Spodnie i sweter chętnie Ci zabiorę, buty rewelacyjne, kolorytyka rewleacyjna.. i wisienka na torcie - Twoje włosy! Boziu, chyba największą fanką ich jestem! ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the jacket! OX

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebisty zestaw, cała góra mi się podoba z dołu tylko buty, ale całość prezentuje się mocno. Buty są mega dobre, oj mega.

    OdpowiedzUsuń
  14. no i znowu fajna czapa!
    nie tylko local heroes są na świecie... i na blogach :D
    Super!
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie :)
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw! buty cudowne!<3
    obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Your blog is so cool ! I really like it !
    I'm a new follower !
    Happy New Year !

    xo ,
    Ana Catalarrana
    http://sinbowtie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny look :) Uwielbiam tak wykorzystane spodnie dresowe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing look dude !!! your blog is way better than mine...awesome job !

    OdpowiedzUsuń
  20. love your beanie! Great outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz tą samą koszulkę i uważam, że jest świetna. dobry materiał, wygodna i co najważniejsze nie przekombinowana. stylizacja udana.
    btw. jakoś inaczej wyglądasz, coś się chyba zmieniło..
    plus tytuł posta - perfekcja :D

    pozdrawiam i cieszę się, że po dłużej przerwie znów tutaj zaglądnąłem.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, wyglądasz tu po prostu świetnie! Włosy, czapka, kurtka, no po prostu świetnie wszystko połaczyłeś <3 Dodaję do obserwowanych, więc do zobaczenia :>

    OdpowiedzUsuń