wtorek, 25 grudnia 2012

F#CK SANTA'S HELPERS, I WORK HARDER

Nie będzie tutaj dziś ani "Kochani, wszystkiego najlepszego z okazji świąt", ani "W te wyjątkowe dni...", ponieważ to nie jestem ja, nigdy nie potrafiłem wczuć się w świąteczną atmosferę, tak też jest tego roku. Dzień jak co dzień, tylko z lepszym jedzeniem.
Pogoda za oknem bardziej jesienna niż zimowa, co cieszy mnie bardzobardzo. Im mniej śniegu, tym lepiej. Można też sobie pozwolić wówczas na mało zimowe odzienie. Bozia czasem lubi wynagradzać mi to, że mam tylko 171 cm wzrostu i dzięki temu za jedyne 40PLN kurta poniżej zakupiona została na dziale dziecięcy H&M.
Fajnie, nie? Reszta też z H&M, oryginalnie. :D







from head to toe - H&M



ja nie czuję świąt, ale mój kot tak i wprosił się wczoraj na kolację

26 komentarzy:

  1. Chociaż jedna osoba która nie czuje świąt i nie wypisuję tysiąca,niepotrzebnych życzeń.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz:) Fajna kurtka i buty:) Zapraszam serdecznie do siebie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przystojniak! Wyglądasz nieziemsko :)
    Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot jest nieziemski! Haha <3 :D

    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. i to mi się podoba i wyświechtane "high 5" wznoszę jako toast :) święta przereklamowane są od dawien dawna.
    masz dodatkowo świetną kurtkę i bordowy sweter, który z Twoimi włosami wręcz żyje w symbiozie kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Felices Fiestas desde marte ;)

    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. co do świąt, masz sporo racji.
    ale przynajmniej wolne. ;)

    pozdrawiam,
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki przystojniak :)Bardzo fajny outfit. Ile masz mm tunel ?

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Kocia boski ♥
    I świetną masz bejsbolówkę ;dd

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow Vampaire! I love your bomber!!!
    Merry Xmas!!!
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze napisane, dzień jak co dzień ale z lepszym jedzeniem..nie znosze .świąt i wszystkiego co z tym jest związane.! świetne włosy no i całość również

    OdpowiedzUsuń
  13. Great look, I love it =)
    Héctor.

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko problem w tym, że mój psujący się telefon i okropnej jakości aparat w nim daje radę tylko przy tym filtrze z instagramu, inne powodują, że zdjęcia są za ciemne i mało co widać na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale kociak uroczy <3 czasami bycie niskim ma swoje zalety, też coś o tym wiem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. your hair is wonderful and your kitten is sooo cute! wesolych swiat!


    http://bl4q.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this outfit. The boots look great!
    I was just looking at some of your other posts and really enjoyed looking through your blog! Come by mine and let's follow each other!

    Stay in touch ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka znakomita.
    Fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kiedyś zorientowałam się, że mam cały H&M'owy zestaw, trochę mnie to przeraziło;) Ale kurtka z dziecięcego świetna!

    OdpowiedzUsuń
  20. ta kurtka jest świetna- jak w ogóle trafiłeś na dziecięcy dział w h&m? ja tam nie zaglądam :P

    superzestaw.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny outift, bardzo mi się podoba kolor swetra!

    OdpowiedzUsuń