wtorek, 19 lutego 2013

BLACK IS ALWAYS A GOOD IDEA

Słyszałem, że zima ma się niedługo skończyć, prawda to? Czekam, a czekając patrzę na to, co dzieje się na London Fashion Week i marzę sobie, że i ja się na którąś edycję wybiorę!

Mam wrażenie, że lubię czerń i to z wzajemnością. Najlepiej czuję się właśnie w tym kolorze. Czarne spodnie i płaszcz zestawiłem z moimi ulubionymi butami New Balance. Od razu odpowiadam - NIE, NIE JEST MI ZIMNO. Nigdy nie przepadałem za zimowym obuwiem i jestem nauczony żyć bez niego ;P Komin natomiast to dzieło marki wyglądasz jak chłopak 











spodnie, czapka, buty - H&M
buty - New Balance
Follow my blog with Bloglovin

51 komentarzy:

  1. Ja osobiście w czerni czuje się baaardzo źle, ale nie da się zaprzeczyć, że potrafi być ona efektowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj jesteś ubrany całkiem "po zwykłemu", nic nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gsybyś nie był rudy, byłoby ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. czerń najlepsza ze wszystkich kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ja bym dała żeby teraz się znaleźć w Londynie na fashion weeku zamiast siedzieć w zaśnieżonej Polsce..
    Czarny jak zawsze na tak ,sama go uwielbiam i kombinacje z nim związane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda w czerni wyglądasz bardzo dobrze, z kolei jeśli chodzi o zimę to po tym co dziś u mnie za oknem to nie wiem czy ona tak szybko się skończy :(

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerń robi wspaniałe tło dla Twojej niebanalnej twarzy.
    Uśmiechaj się czasem!
    pozdrawiam ciepło - Aśka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, bardzo fajnie, świetny komin!

    OdpowiedzUsuń
  9. komin jest genialny!!!! no a w czerni Ci bardzo do twarzy. swoją drogą - słyszałam dzisiaj od moich kursantek, że w przyszłym tyg. 15 cm śniegu i tyle samo na minusie więc raczej zima jeszcze nie odpuszcza :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, stylowo i bez zadęcia. Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  11. facet w czerni i czerwonych adidasach. dooobrze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great style !
    amazing pics !




    http://www.thetrendysurfer.com/



    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się napatrzeć na Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw, podoba mi się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I thought it was the snow that gives that spotted effect! how nice snood ;D

    Nice blog btw Przemek, i'm a new follower now.
    I hope you follow back :)

    www.thechicstyler.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Komin rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie ze wzajemnością, a do tego ja lubię czerń, więc i Ciebie jeszcze bardziej lubię! ;d
    Boziu, ja już żyłam myślą, że idzie wiosna, całkowicie ten śnieg odebrał mi chęci na cokolwiek ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ masz ciekawą urodę :) Super zestaw, lubię czarne zestawy, a Ty trafnie dodałeś do tego bordowe New Balance'y :)
    XX

    OdpowiedzUsuń
  19. naprawde fajnie !

    inversova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialnie!! Buty są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look :)

    Dodałąm blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pasuje Ci czarny kolor, fajny outfit! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna stylizacja. Przepięknie wyglądasz w tym kominie i w kolorze czarnym, a czerwone buty fajnie to wszystko ożywiają (oraz rude włosy, których szczerze Ci zazdroszcze;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. No to masz rację, bo czarny pasuje ci idealnie :)
    Komin najlepszy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.summit-creative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. żeby każdy facet wyglądał jak ty, tak nie wiele trzeba :)
    ps. lecisz na Cracow Fashion Week ?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Komin jest szałowy, niby taki prosty, ale dodaje całemu strojowi oryginalności;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pewnie, że wybierzesz się na Fashion Week.
    Ba, sami będą Cię zapraszać! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. płaszczyk - świetny! genialny zestaw :)
    Zapraszam do mnie :) http://navitia0070.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajna stylizacja :)
    ja osobiście używam adidasów jako obuwia całorocznego więc jak najbardziej rozumiem ;)
    a że wiosna tuż tuż też obiło mi się o uszy ! czekam z niecierpliwością ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne buty!
    Dzięki za komentarz i zapraszam do obejrzenia nowego postu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha swietnie wygladasz ale wiesz co musiałam tak zacząć się siamiać jak przeczytałam ten komentarz ze jagdybys był rudy było by ok haha ale komediant go napisał www.modesuechtig.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też bardzo lubie czarny. Twoja stylizacja jest jak najbardziej ok!
    W ogóle super blog:)

    Zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się! bardzo! :) ..bo niby prosto i zwyczajnie,a jednak zestaw robi wrażenie ;) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz :) Do ilu mm rozpychasz tunel?:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię facetów w czerni :)
    Klasycznie, trochę urozmaicone butami. Bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Końcówki mam różowe :P Za to ja pozostałam na razie przy 8mm, co będzie dalej to zobaczymy :D

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam różowe końcówki :P A jeśli chodzi o tunel, to ja na razie jestem przy 8mm, co będzie dalej to zobaczymy :D

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Twój śliczny rudy odcień świetnie komponuje się z czernią. Mam wrażenie, że czerń podkreśla kolor Twoich włosów :)
    super :D

    OdpowiedzUsuń
  39. dzięki, choć Twojej świetej rudości nic nie przebije :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz !
    Pozdrawiam Kinga:)

    OdpowiedzUsuń
  41. hah na codzień wyglądam identycznie, tylko czapka szara, a new balansy czarne ;)

    OdpowiedzUsuń