czwartek, 7 lutego 2013

I'M ADDICTED TO CHILLING, MAKE A HELL OF A KILLING

Cześć! Moja rosnąca miłość do Mieczysławy Ćwiklińskiej i polskiego kina przedwojennego może zrujnować moją karierę studencką! Bez przerwy oglądam filmy (właśnie skończyłem oglądać Żona i nie żona z 1939 r.), a tu trzy egzaminy przede mną. 
Dzisiaj chwalę się koszulką polskiej marki rododendron i kupionymi pod wpływem chwili butami New Balance (wszystko wina ceny!). Workowaty plecak zdobyłem na polowaniach w lumpie za 3 zł, a spodnie to kolejny super deal - 30 zł w H&M. No i czapka HYPE/NOSIS, bez której z domu wyjść nie potrafię.

BTW. ZAPRASZAM DO LUBIENIA MNIE NA FB 














beanie - HYPE/NOSIS
koszulka - rododendron
plecak - lumpeks
spodnie - H&M
buty - New Balance

51 komentarzy:

  1. hah mamy podobny gust!
    czapka świetna - sam planuje ją kupić, buty new balance - moje ulubione, plecak - poluje na identyczny, koszulki rododendron - widzialem w shwrm i sie zakochałem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka jest fenomenalna!
    A buty pokochałam od pierwszego wejrzenia :)
    Nawet już się zastanawiam nad ich kupnem... : D

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja ;) plecak świetny aż nie chce mi się wierzyć, że upolowałeś takie cacko, szukam podobnego juz z 3 miesiace w rozsądnej cenie, niestety bezowocnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wybór jeśli chodzi o buty. Skąd spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka świetna ;)
    Chętnie widziałabym ją nawet w mojej szafie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna koszulka, co do filmow to sie w zupelnosci zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w czapce jesteśmy zakochani - już ją komplementowaliśmy! buty super rozbijają całość! świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta koszulka :))) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny t-shirt :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie można dostać koszulkę? przejrzałem showroom i facebooka, ale chyba jestem ślepy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zauważyłem, że już jej nie mają dostępnej ani na shwr, ani chyba na fb. najlepiej napisać do nich na fb z pytaniem czy są w stanie Ci taką jeszcze zrobić, jeśli jesteś zainteresowany kupnem :)

      Usuń
  11. Powiem krótko i na temat, koszulka świetna, ale buty i ich kolor to mistrzostwo !!!

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. love!! I really like your style!!

    Greeting

    Ugo

    ugolopez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Takie buty sama chciałabym:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też często kupuję rzeczy pod wpływem chwili, całkiem spontanicznie i później o dziwo nie żałuję ( w większości). Świetna koszula i czapka - bardzo fajnie i oryginalnie wyglądasz. :)
    I mam nadzieję, że Mieczysława Ćwiklińska nie zrujnuje Twojej kariery studenckiej! :D

    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się całościowo, od czapki po buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie zestaw idealny :) bluzka nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi to every body, it's my first pay a quick visit of this blog; this webpage consists of amazing and really fine material for readers.
    Also visit my web page : acne remedies

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekujemy za wszystkie super komentarze dotyczące koszulki. Przemek miał to szczęście i udało mu się zdobyć limitowany shirt, obecnie nie ma go już w sprzedaży. nota bene to jeden z pierwszych wzorów, zatem tym bardziej się wzruszamy. do obejrzenia aktualnej oferty zapraszamy na profil rododendrona na shwrm.pl.

    jeszcze raz dzieki:)
    bawcie sie dobrze w ten weekend, bo to ostatni w tym karnawale.

    OdpowiedzUsuń
  19. idealnie dobrane :) i fajna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietnie ! czapka jest genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem tutaj pierwszy raz, ciekawie tutaj:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. loook jest w pełni rewelacyjny :) !!

    zapraszam do wzajemnej obserwacji i do polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ramiona w doł jak pozujemy! :)
    Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetne buty i czapkę!!

    OdpowiedzUsuń
  25. koszulka bardzo bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty zawsze wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. you look so incredible boy ♥♥♥ want the backpack

    OdpowiedzUsuń
  28. interesująco, bardzo fajny tshirt :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    x

    OdpowiedzUsuń
  29. całość wygląda rewelacyjnie! bluzka świetna, bardzo podoba mi się połączenie materiałów, a buty w tym kolorze prezentują się fantastycznie! jakbym miała już kupować New Balance'y to właśnie bordowe lub czarne - pasują do wszystkiego :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny masz styl :)) Fajna koszulka :)) Może obserwujemy?:D :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh, LOVET!

    THis outfit is awesome ♥

    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko mi się podoba :))
    Co do butów ostatnio tez kupiłam NY, choć nie do końca byłam przekonana, a teraz jestem w nich zakochana to są najwygodniejsze buty na świecie ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć! Zapraszam Cię na naszą najnowszą stronę improwizuje.pl i dodania swojej stylizacji. Jest to ciekawa możliwość wypromowania Twojego bloga. Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurczę, coraz bardziej zaczynam zastanawiać się nad kupnem New Balance'ów!
    Koszulka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszulka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  36. genialny look!

    OdpowiedzUsuń
  37. megaaa ! chyba zostaniesz moim ulubionym blogerem :D !!! styloweczka jest :D


    http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń