poniedziałek, 15 lipca 2013

REMIND ME ON MORE TIME IT'S THE BEST DAYS OF MY LIFE

Dzisiaj jestem marudnym drwalem, który ma zawsze najgorzej. Na dnie szafy znalazłem flanelę i pomyślałem, że fajnie byłoby ją jeszcze ponosić. Torba zakupiona podczas Targów Dizajnu jest dziełem marki Zawsze Najgorzej i pasuje do mnie idealnie ponieważ słowo "najgorzej" pada z moich ust 8965986986 razy dziennie.  :)

PS. Wiem, że zaniedbałem ostatnio trochę bloga, wynika to z tego, że w ostatnim czasie zacząłem nową pracę oraz zapisałem się na siłownie. Oba te zajęcia pochłaniają sporo czasu i energii, ale postaram się poprawić w blogowaniu. :-)
















koszula - no name
spodnie - H&M
kurtka - H&M
buty - Vans

50 komentarzy:

  1. "Zawsze najgorzej"- wspaniałość! <3 zresztą ja bardzo lubię lniane torby

    OdpowiedzUsuń
  2. Na siłownię powiadasz...ambitnie!
    PS. Flanela zawsze spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marudny drwal, a spodnie to ma zajebiste ;) Uśmiechu więcej proszę na zdjęciach!!
    MODA MĘSKA NA http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz marudny? Ale za to nienudny:-)
    Koszula super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo na tak, tylko buty mi coś nie podeszły ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. megamegamegamega, a koszulę to oddawaj ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. mega :D świetna stylizacja <3 pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny zestaw ! koszula jest megaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eee tam nie marudź, fajnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tak, na zdjęciach Kraków :P

    Kiedyś ta torba też by do mnie pasowała, ale teraz staram się tak wiele nie narzekać ;) Genialna flanela! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest świetna <3 Uwielbiam takowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. torba świetna !
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oddaj flanele, ale to już! ♥ Kurde, chcę tą koszulę, szukam takiej i znaleźć nie mogę ;/ O Ty wredoto jedna Ty! :) Później pokażesz nam swój kaloryfer :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię Cię za tą koszulę...
    jest taka piękna, że I wanna cry.. ;c
    co do torby, chyba polecę ją mojej koleżance, bo też nadużywa słowa najgorzej ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny set super torebka i dodatki zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny zestaw:) taką torbe mogłabym miec :D

    OdpowiedzUsuń
  17. KOLEJNY GENIALNY FACET W BLOGOSFERZE! BEDE ZAGLĄDAŁA CZĘŚCIEJ:d

    OdpowiedzUsuń
  18. jaką Ty masz obłędną koszulę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealnie do Ciebie pasuje ta koszula!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie koszule!:D świetnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful outfit. I love the colour of youre hair. I follow you now, follow you back? ♥ XX

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie rockowe looki :)

    coralii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. koszula przypomniala mi lata mojej podstawowki... nie przepadam za takimi flanelami, ale reszta jak najbardziej na tak, szczegolnie eco torba.

    OdpowiedzUsuń
  25. primera vez que pasço por acá, me gustaron mucho tus fotos, tus looks, tu estilo, tu blog en general.
    saludos desde Chile.

    chris
    http://castrofeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha, wcale nie jest tak "najgorzej". ;)
    Bardzo lubię takie koszule. Na Tobie wygląda ona jeszcze lepiej ze względu na Twój kolor włosów. :)

    Dzięki za odwiedziny u mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. koszula w połączeniu z tą kurtką wygląda genialnie ;D świetna stylizacja .
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz, przeglądałam Twój blog i podoba mi się Twój styl, w niektórych stylizacjach bardzo odważnie jak na polskie ulice nawet... i tak naszło mnie pytanie, czy spotykasz się idąc gdzieś przez miasto z komentarzami typu - pedał itp... bądź że ktoś się śmieje i głupio w grupce komentuje Twój ubiór jak np. masz żółte skarpetki czy coś pstrokatego i innego? :>
    Jak a rudzielca to serio świetnie wyglądasz i styl i wszystko! <3 :))
    Inspirują mnie tacy ludzie jak Ty więc oby tak dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem zdarzają się nieprzyjemne komentarze, ale ja generalnie na to nie zwracam uwagi bo i tak od zawsze byłem na celowniku z powodu koloru włosów, więc to, że ktoś komentuje mój ubiór nie robi na mnie wrażenia i zwracam na to uwagi ^^

      Usuń
    2. Aha, rozumię :) Ale jak na rudzielca to przystojniak z Ciebie :)) Oglądałabym się za Toba, nie ma co :D Z pewnością będę obserwować bloga, pozdrawiam ! :)

      Usuń
  29. fajny post :D zapraszam
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie bomba! w tym zestawie podoba mi się dosłownie wszystko :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. rockowo i na luzie! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. od października zmieniamy na 'najgorzej' na 'najlepiej' <3
    btw. wie co sądzę o siłowni, fuuuujkaaaaa,
    rolki kupi <3

    OdpowiedzUsuń
  33. the shirt suits u a lot!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz genialnie:) Bardzo fajna koszula i torba!:)

    OdpowiedzUsuń