poniedziałek, 22 lipca 2013

WE DO IT BIG WHEN I GET BACK IN TOWN

Tak wygląda człowiek po dniu pracy i work-out'cie na siłowni! ;) Koszulka z http://duchesseparis.bigcartel.com/, ze względu na print jest ostatnio moją ulubioną i często ją na siebie zakładam. Espadryle są jedynym udanym zakupem sale'owy, mało wygodny to but, ale na sezon letni w sam raz.

Swoją drogą, ostatnio nie mam na nic siły lub czasu, co mnie bardzo boli i smuci. Chciałbym więcej czasu poświęcić na prowadzenie bloga, ale dopadło mnie prawdziwe życie i czasem po pracy nie mam siły nawet kiwnąć palcem. Praca w sklepie odzieżowym nie jest tak lekka jak zakupy. ^^















spodenki - H&M
buty - H&M

28 komentarzy:

  1. Och, mam identyczne spodenki. Koszulka, jak najbardziej na plus i urocze "kapcie" xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw b. wporzo, letniaczek jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna stylizacja ! fajny kolor spodni ! super espadryle ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom, w obuwniczym też nie ^^
    Super wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest i chyba pierwszy w historii bloga uśmiech! Sam się sobie dziwię, że ostatnio coraz bardziej chodzą mi po głowie szorty. Współczuję tumultu, jaki towarzyszy pracy w odzieżówce podczas wyprzedaży :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look. Podoba mi się wszystko. Koszula ma super print. Na espadryle też miałem chrapkę, ale jakoś nie wiem czemu ich nie kupiłem hmmm ale jak twierdzisz, że nie są zbyt wygodne to może i dobrze, że nie kupiłem :P

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. opdobają mi się buty zestawione z resztą - fajnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, że cokolwiek kupiłeś na wyprzedażach-ja niestety nie, ale mniejsza o to...
    Stylizacja całkowicie w moim stylu:kolor, print, minimalizm-like it!

    OdpowiedzUsuń
  9. szorty są strzałem w dziesiątkę! buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szorty mają rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. T-shirt i buty rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszulka i espadryle ;) Genialne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaa buty, buty, buty - piękne, najpiękniejsze!
    + świetny print na koszulce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna stylizacja,koszulka jest idealna!!;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ mi się wszystko podoba! Zdarłabym i założyła na siebie:P Kocham męskie ciuchy.
    A espadryle cudo!
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kolory :) cudny zestaw :) pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna koszulka :)
    Zapraszam do mnie, jak będziesz miał czas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurde, poprzeglądałam bloga i zawsze wyglądasz perfekcyjnie, propsy!
    zarządzanie kulturą studiujesz? Brzmi zachęcająco. Jest ciekawie?

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the taken pictures and your blog, which means I followed you
    Make sure u check out and follow my blog too
    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fun and fresh! The tee is super fun and the shorts fit you so perfectly, adore how the shoes kind of merge the rest of the pieces!

    Cee. ♥
    Code Overdressed

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw!!! a buciki sa mEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. dokładnie sie z Tobą zgodze, że praca w takim sklepie jest pracą na wielu stanowiskach jednocześnie i jeszcze z uśmiechem dla klienta, o czym przekonałam się juz 1,5 roku temu. Powodzenia a stylizacje soczyście świeża ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie Ty masz genialne buty i spodenki ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny look:) Koszulka i buty są genialne:)

    OdpowiedzUsuń