czwartek, 1 sierpnia 2013

I HAVE 99 PROBLEMS

Muszę przyznać, że dość sceptycznie podchodziłem do ciuchów http://magicboxclothes.pl/ z powodu nieudanego zakupu parę lat temu, kiedy sklep jeszcze rozpoczynał swoją działalność. Ostatnie projekty Danieli (właścicielka Magic Box) przypadły mi tak bardzo do gustu, że kiedy pojawiła się okazja odwiedzenia jej, skorzystałem bez zawahania. Chciałem się przekonać, czy w rzeczywistości odzież prezentuje się równie dobrze, jak na zdjęciach. I tutaj zostałem miło zaskoczony! Zadowoliła mnie jakość koszulki i nadruku. Plusem marki są ceny oferowanych produktów, są hiperniskie w porównaniu z innymi młodymi markami oferującymi żenującą jakość, co wiem z doświadczenia. Szczerze polecam, enjoy!















czapka - Crooks & Castles
spodenki - H&M
plecak - Asos x Puma Black
buty - Vans

39 komentarzy:

  1. super <3 chyba moja ulubiona z ostatnich stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no ten secik to jest to :) mega :) a co do bluzki chcę tylko z 0 problems :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cały zestaw bardzo udany + t-shirt po prostu genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiście!!! Wyróżniasz się dzięki swojej urodzie :) pozazdrościć!

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio będąc w galerii handlowej widziałem na telebimach informację, że bluzy z numerami sa hitem celebrytek i blogerek. Wychoidzi na to, że dokonano niesprawiedliwego pominięcia blogerów ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za opinie o sklepie, może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna koszulka ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz z groźna miną :P Podoba mi się plecak

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten t-shirt prezentuje się o niebo lepiej niż na zdjęciach! Sama miałam na niego ochotę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, świetny t-shirt. Całość też, jak najbardziej na plus ^ ^
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oo , w takiej stylówie wyglądasz najlepiej.
    świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is such a cool black on black outfit! Love the tee :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny t-shirt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapka mnie rozłożyła na łopatki :D
    Całość naprawdę w dechę!

    OdpowiedzUsuń
  15. How cute!
    I want your shirt!
    I have 99 problems but a bitch ain't one! Hahaha that's a Jay Z song!

    Hugs!

    www.walk-a-million-miles.com

    OdpowiedzUsuń
  16. T-shirt jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny outfit!
    lubie czarne t-shirty z bialymi nadrukami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow !! nice t-shirt

    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam Cię w Tesco w Chorzowie, po dwóch dniach dowiedziałam się dzięki MagicBox, że jesteś blogerem ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz:) wciąż zaskakujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw po prostu w 100% Twój, wyglądasz zajebiście!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś mega przystojny *___* a koszulka genialna :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś mega przystojny <3 a koszulka genialna :3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny masz styl, świetna koszulka , całość bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. koszulka rzeczywiście fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bluzka, spodnie, czapka - idealne zestawienie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. dziś w silesi widziałam identyczną koszulkę, sęk w tym, że nie umiem sobie przypomnieć gdzie :D
    set bardzo na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. cocaine - hahaha genialna czapka

    OdpowiedzUsuń
  29. czarno-biało - najlepiej !

    OdpowiedzUsuń