poniedziałek, 19 sierpnia 2013

THE CHANGE WAS OBVIOUS

Okres wyprzedaży, czerwonych metek i szaleństwa wśród szmat dobiega końca, powoli w sklepach pojawiają się jesienne kolekcje, a mi na sam koniec udało się dorwać po hiper niskiej cenie w Pull and Bear bejsbolówkę moro.

Ostatnio sporo czasu spędzam w River Island pracując sobie to tu, to tam, przekładając ciuszki, składając, wieszając, metkując itd., dlatego dziewczyny przypominam, że już niedługo, za chwilę, za momencik do sklepu wchodzi jesienna kolekcja Rihanna for RI. Jak widzicie na poniższym filmiku, Ryśka też stawia na moro! ;)















bejsbolówka - Pull and Bear
koszulka - American Apparel
spodnie - H&M
buty - H&M

18 komentarzy:

  1. I LOVE YOUR BASEBALL

    http://theguyinmilano.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. bejsbolówka świetna, fajnie Ci się trafiło! i to za taką cenę.. sama zastanawiałam się nad motywem moro, może coś się jeszcze znajdzie akurat ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. skomentowałam już na lookbooku :)
    jestes świetny !

    http://flexyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka mega <3 chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nic mi nie mów o wyprzedażach, mój portfel i konto więcej nie dadzą rady :D Co do stylizacji jak najbardziej ok. Też od dłuższego czasu poluję na coś w moro, ale nie mogę upolować "tego czegoś".

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, fajną pracę dorwałeś. Bejsbolówka jest świetna! Do twarzy Ci w moro. Pozdrawiam, Edith :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylówa!
    Zakochałam się trampkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetną masz tą kurtkę:) spodnie mają fajny kolor, no i dzięki butom set nie jest nudny:) świetnie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Motyw moro uwielbiam, Rihannę trochę mniej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. buty cudowne, a bejsbolówka mega !

    OdpowiedzUsuń
  11. W głowie mam tylko jedno słowo: Byytoom :D

    OdpowiedzUsuń