poniedziałek, 17 września 2012

Controversy

Oj, jak ja nie lubię się pakować! Ostatnio zdarza mi się to dość często, sytuacje typu "nie wypakowałem się z jednej wycieczki, pakować na drugą się muszę" to dla mnie codzienność. Wczoraj wróciłem z Bielsko-Białej, gdzie bawiłem się na Pozorze. Niby wszystko super, cacy, showroom ultra fajny a jednak jeśli chodzi o samą imprezę, to do hulanek i swawoli trochę ludzi jakby brakowało. Niemniej, swoje wytańczyłem.
Teraz myśli moje krążą wokół mojego 3dniowego wypadu do Oslo, który rozpoczynam już w środę o poranku! Nie mogę się już doczekać! Choć wciąż nie mam pojęcia co ze sobą zabrać, w co się spakować, no totalna dezorganizacja. Wiem jedno - muszę sporo ciepłych szmat spakować bo znam siebie, niezły ze mnie zmarzluch! 
Zdjęcia wykonane w tempie ekspresowym. Flanela to jedna z najlepszych wyłowionych perełek w lumpie ostatnimi czasy! :)
Do usłyszenia "po Oslo". :))










koszula - sh
koszulka - American Apparel
spodnie - H&M
buty - Lacoste

34 komentarze:

  1. Strasznie podoba mi się ten efekt poruszonych rąk :) Co do zestawu - bezpiecznie, ale z personalnymi akcentami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie na plus, nie przekonuje mnie jednak tak zapięta koszula. Buziak

    xo, Tost
    spalonytost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit on u. I love buttoning my top button only

    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze takiego zycia na walizkach :) marzy mi się takie i marzy mi sie Oslo :)

    fajnie wyglądasz.

    dodaje żeby zobaczyć zdjęcia z OSlo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. oh zazdroszczę wyjazdu! Uwielbiam Skandynawię, mieszkałam jakiś czas w Finlandii, tęskno mi za tamtym regionem ;)

    Miłego wypadu!

    OdpowiedzUsuń
  7. niech Ci się tam fajnie wakacjuje w Oslo ! :)
    koszuli kolor i szarość spodni - miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  8. great blog, and grat look, folloe you =)
    Héctor.

    http://hectorlohan.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Panie Przemku, uwielbiam Pana w kraciastych koszulach!
    Ja ubolewam nad pozorem ;( dopadła mnie choroba, ale cóż, niektórzy takie szczęście mają ;(
    Wyjazdu zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look, genialne buty i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula jest genialna !
    Zazdroszczę wyjazduu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your chemise. The blue looks amazing on you. Lovely outfit :) Think we have a similar style :)

    look-scout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your loafers and the cap! Cool outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Zazdroszczę wyjazdu;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zwiedzaj, fotografuj, inspiruj się!:))))
    koszula doprawdy przednia :)

    lena

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie!!! uwielbiam koszul!:) jak zawsze stylowo!!:)
    ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:* i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula! Niestety mi również coraz częściej zdarzają się wyjazdy, a nie znoszę pakowania :(

    OdpowiedzUsuń
  19. GREAT OUTFIT, I LOVE YOUR SHIRT!!
    BYEEE

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny outfit!
    kocham Twoje buty! <3

    zapraszam ponownie - wielka reaktywacja na:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz świetnie, bardzo podoba mi się koszula ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mam pojęcia dlaczego jeszcze nie obserwuję! juz nadrabiam :D zestaw idelany, kraciasta koszula- moja ulubione część garderoby u facetów :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny typ urody oraz genialna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey, nice shirt & buty. Great photos.

    Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna koszula :) Zawsze z sh są najlepsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie, a skąd czapka bo jest świetna?;> Zazdroszczę wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko mi się podoba: dobieranie poszczególnych części stroju, zdjęcia, a najbardziej to, ze nie ma w tym wszystkim przesady ;) zaczynam obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  28. tempting me to bring my lumberjacks back out

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. przeleciałam waszego bloga i.. kurcze, jacy wy jesteście słodcy!:) serio, podoba mi się:) [dzisiaj w ogóle jestem cała w skowronkach:D]

    OdpowiedzUsuń
  30. Polecam do poczytania :)

    www.kamson.pl

    OdpowiedzUsuń