poniedziałek, 24 września 2012

Oslo

Z bólem serca wróciłem do Polski z mojej ultra niesamowitej wycieczki do Oslo. Początkowo miasto nie robi mega wrażenia, ale po kilku godzinach człowiek zakochuje się w nim. Fantastyczne w Oslo jest to, że łączy ono w sobie miejski zgiełk i spokój płynący z natury. 
Pierwsze co uderzyło mnie po przyjeździe to ceny i temperatura. Nie udało mi się dostosować odzienia do pogody panującej w Oslo, płacę za to teraz pociągając nosem i smarkając w chusteczki ;p A co do cen, drogo oj drogo, aczkolwiek dla chcącego nic trudnego - da się znaleźć tanie produkty (staram się wymazać z pamięci wodę niegazowaną 0.5l za 13 zł na polskie). 
Choć przebywałem w mieście dosłownie 3 dni, to udało mi się dość sporo zobaczyć. Odwiedziłem wiele muzeów, galerii, przeszedłem miasto wzdłuż i wszerz a także popłynąłem na wyspę Hovedøya. + miałem to szczęście uczestniczyć w corocznym "River walk by torchlight", które jest organizowane w równonoc jesienną, jest to ośmiokilometrowy spacer wypełniony wieloma ciekawymi rozrywkami i formami sztuki.
Poniżej troszkę zdjęć z sowitego wypadu.

Teraz grzecznie oglądam filmy w ramach Ars Independent i czekam na kolejną wycieczkę, tym razem do Berlina pod koniec listopada. + koncert Marina and The Diamonds <3
























Zdjęcia trochę się wymieszały, trudno. ^^

21 komentarzy:

  1. no i są zdjęcia z oslo :) bardzo fajne, sukienka w grochy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jest klimat ! :) Skandynawia ogólnie przyciąga jakąś swoją surowością.
    obczaiłam też Marina & the Diamonds i powiem szczerze, że - lubię od pierwszego przesłuchania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. beautyful place and dresses¡¡¡
    greatings from Spain, Héctor

    OdpowiedzUsuń
  4. great photos vamp.
    love the 2nd last one.

    OdpowiedzUsuń
  5. 13 zyla za wode ? Whaaat!!!??? :D Nie piłbym chyba, świetne widoki. Będziesz na Swag Show?

    OdpowiedzUsuń
  6. kuurcze, ale zazdroszczę wycieczki do Oslo, na punkcie Skandynawii mam bzika już od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wypadu, choć moja skąpska dusza pewnie nie zniosłaby tak wysokich cen XD

    OdpowiedzUsuń
  8. bilet do Oslo kupisz za 5zł a wodę u nich za 13zł a już nie mówię o cenie papierosów. Ehh, może też kiedyś zaliczę taką fajną wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne fotografie :) świetne uchwycone miejsca - jest na co popatrzeć! :)
    A te stroje z innej epoki - fascynujące!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne zdjęcia.:) zapraszam http://modaluxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, że szkoda, bo chciałbym Cie kiedyś poznać :) Zobaczymy, może z czasem się uda!

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepiej nie przeliczać na polskie, bo to zawsze strasznie boli ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ladnie tam! a zdjecia sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej, ale piękne zdjęcia <3 ale ceny faktycznie wysokie :o

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie tam, świetne fotki
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. mega. :)

    infinity-unicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. boski trip!!!!!

    MARINA AND THE DIAMONDS !!!!! zazdroszcze! polubiłam bardzo i słucham teraz ;)
    Pozdrawiam Ania!

    OdpowiedzUsuń