środa, 12 września 2012

Keep the streets empty for me


Na wieść o dostawie "kolekcji jesiennej" do naszego ulubionego w Bytomiu lumpeksu Biga, zaraz po skonczeniu przez Asię pracy pognaliśmy tam z prędkością światła. Rzeczywiście, koszulki, krótkie spodnie i letnie ubrania ustąpiły miejsca swetrom, bluzom, kurtom i innym ciuszkom noszonym głównie jesienią. Niestety, nie wiem czy to wina mojego sophisticated gustu, czy osoby odpowiedzialnej za sortowanie szmatek, jednakże nic dla siebie nie znalazłem. Moją uwagę przykuła jedynie kurtka moro w cenie można rzec korzystnej, jednak zrezygnowałem z zakupu. Kurtałka była mi troszkę za duża, tak, wiem, mógłbym iść do krawcowej. Znam siebie, w szafie wisi milion rzeczy z etykietą "idę z tym do krawcowej", wybrać się nie potrafię. Znaleźć dobrą krawcową niełatwo a ja ogólnie nie mam rozeznania wśród pań trudniących się tym fachem w Bytomiu. I tak sobie wszystko wisi i czeka na lepsze czasy.
Z okazji lumpingu zabrałem ze sobą torbę do której miałem zamiar pakować wszystkie wyłowione perełki. Rzadko z nią wychodzę, niby zabawna, jednak ludzie troszkę dziwnie spoglądają. Uszyta została specjalnie dla mnie przez Danielę z Magic Box już bardzo dawno temu. W szafce na buty wygrzebałem także moje stare plimsollsy, nie tak białe jak kiedyś, za to pamiętające nie jeden festiwal muzyczny :P zakupiłem je za bon wygrany w konkursie F&F. Jestem zaskoczony trwałością tych butów, prane kilka razy a nic się nie rozkleja! Koszula to moje dzieło a spodnie dresowe są dla mnie ostatnio najwygodniejszymi spodniami świata!











koszula - H&M + DIY
spodnie - Bershka
buty - F&F




Btw. śledzicie to co dzieje się na Fashion Week w Nowym Jorku? Ja troszkę, poniżej najsmaczniejsze moim zdaniem kąski:

Alexandre Plokhov

Antonio Azzuolo

Lacoste 

Marc by Marc Jacobs

 N.Hollywood

Robert Geller

Siki Im

Tommy Hilfiger

Y-3

48 komentarzy:

  1. wyglądasz znakomicie!
    uwielbiam dresowe spodnie z obniżonym kroczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Zmieniłbym tylko buty na bardziej cięższe i dodał czapki na głowie :) spodnie i koszula jest świetna, mimo tego że nie powinny te rzeczy do siebie pasować jest wręcz odwrotnie! Wpadnij do mnie nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  3. stylówa jest po prostu idealna, a ta torba - o mój Boże, chcę taką, po prostu wymarzona dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajną torbę i koszulę masz. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie z tą koszulą - genialne! A napis na torbie jest również moją dewizą życiową, pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, jak ja lubię dres w towarzystwie koszuli, a takiej świetnie cieniowanej - w szczególności :) i szkoda, że torba robiona na zamówienie dla Ciebie, bo bym chętnie zakupiła ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torba jest genialna!
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. that shirt is amaaaazing. Love this outfit. :)

    WhiteCloset Fashion Blog
    Twitter
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. Geller i te skórzane spodnie! Młody, szczupły facet wygląda w takich spodniach zawsze rewelacyjnie.
    ~
    Wszystkie kolory, które masz na sobie idealnie do Ciebie pasują. Koszula wyszła idealnie.
    A z tymi ciuchami do poprawek zawsze tak jest. Kupione bo krawcowa czy oversize a i tak kończy na dnie szafy i zabiera miejsce.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się koszula i spodnie, w sumie sama bym chętnie takie przygarnęła. Podoba mi się również ich połączenie ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this out*, looks so comfortable.... The bag is really COOOL ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :) fantastyczne spodnie i koszula! :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. dresy, dresy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Możesz się już rozbierać, zaraz wyślę Ci adres.

    xo, Spalony Tost
    http://spalonytost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne te spodnie, sam szukam podobnych już o jakiegoś czasu.
    No i kolekcja Plokhova moją ulbioną do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba wymiata, ubranie tez mi sie podoba. Moda męska mało sie interesuje ale warto było teraz co nie co nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super ta torba!! a z krawcowa mam to samo hehe:P pol szafy jest do przerobki od paru miesiecy i ciagle czasu brak... pozdrawiam serdecznie
    jamaima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna masz koszulę i torbę i w ogóle wyglądasz bardzo pro ;D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Problem krawcowej nie jest mi obcy (mimo, że moja mama genialnie szyje :]). Dlatego sam biegam z nożycami, igłą i nitką, łudząc się, że odziedziczyłem po niej choć jeden procent umiejętność. :D
    Lubię ten zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no, no koszula to faktycznie niezłe dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Love how you wear those pants with denim shirt, also your bag is so cool!!!
    The first outfit of Siki im it's amazing

    I'm following now, great style!!

    http://mytigermx.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna torba :)super stylizacja ;)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam połączenie jeansowych koszuli z dresowymi spodniami, dlatego ta stylizacja jest naprawdę świetna :) I ta torba, idealnie mnie opisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  25. koszula superowa! Bardzo fajny blog, obserwuję i dzięx za wizytę

    OdpowiedzUsuń
  26. thanks for be always commenting my looks. i really appreciate your opinions. You are my best follower from poland...
    forever...fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialnie jak zawsze. koszula jest świetna!
    ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
    pozdrawiam:):*:* i jak zawsze zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Siemano :) ostatnie dwa posty mi coś opuściłeś, nie ładnie :P zapraszam Cię, bo masz zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjny zestaw, na luzie, ale z klasą. Uwielbiam takie kombinacje!

    PS. Dodaję do obserwowanych :)

    pozdrawiam ciepło,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  30. in love with how simple the outfit is and how it shines beautifully, and so loving the fashion weekkk!

    OdpowiedzUsuń
  31. I loved the photos, very nice!
    agoratopronta.blogspot.com.br
    Beijos Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko świetnie ze sobą gra. A na punkcie spodni po prostu oszalałam ;P
    Mi dzisiaj udało się trochę obłowić w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  33. oj, geller i siki bosko<3 chłopaki do dzieła, inspirujcie się!

    a koszulą masz boską. moze ombre nieco już się niektórym opatrzyło, ale na denimie naprawdę sprawdza się doskonale. trochę hippie, trochę grunge. rewelacja:)

    a kupisz obłędny!;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jutro mam zamiar polować na taką koszulę. : 3

    Widzieliście może gdzieś w Katowicach albo na internecie męskie creepersy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałem nigdzie w internecie, ale na http://www.creepers.pl/ są ;D

      Usuń
  35. I want your denim shirt. Good combination.

    www.fashiongentrix.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę sprawić sobie taką torbę ;-) Pasuje do mnie jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  37. great! such a cool outfit :)

    want to follow each other?

    www.minnieknows.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. kupuje w całości- koszula ombre i ta torba! :)) Ann

    OdpowiedzUsuń
  39. fever ray? ; > jestem tu pierwszy raz ale zajrzę jeszcze na pewno ; )

    OdpowiedzUsuń