środa, 5 września 2012

I like the sound of the broken pieces


Okrutny jest fakt, że zdarzają się takie wydarzenia i okazje, kiedy jestem nieco zmuszony do porzucenia mojego luźnego odzienia. Rozstania z czapką przeżywam dość boleśnie i czuję się bez niej po prostu źle (tym bardziej, że włosy wołajają o interwencję fryzjerską).
Okazja była, to też przywdziałem ciuszki troszkę bardziej gustowne. Jako, że za francją-elegancją nie przepadam i to z wzajemnością (ja w garniturze - porażka), to musiałem trochę pokombinować, co by look był szykowny, ale nie za elegancki. Koszula z Pull and Bear jest już ze mną z dobry rok, nasz związek jest bardzo udany. Buty oraz spodnie to zakupy dokonane z okazji obrony pracy licencjackiej. Pamiętam noc, w którą zaczynały się wyprzedaże on-line w Inditexie. W godzinę po pojawieniu się na stronie napisu SALE, te dwa elementy już należały do mnie.
Muszka trochę krzywo ułożona, podziękowania ślę Asi, bo widziała i nie poprawiła!

Po tym jak zrobiliśmy zdjęcia, naszła nas ochota na kawę i ciastko, tzn. mnie na kawę bardziej niż Asię, bo ta kawą gardzi :P. Znalezienie dobrego miejsca było trudne, ponieważ Bytom z miłych kawiarni nie słynie, więc ostatecznie padło na Suplement. Wybór trafny, migdałowe ciastko szwedzkie - pychotki!

AHH, zapomniałbym! Jeśli macie za dużo złotóweczek w portfelu, to zapraszam do naszej szafy - CLICK
















koszula - Pull and Bear
spodnie - Bershka
buty - Pull and Bear
muszka - sh

34 komentarze:

  1. uwielbiam wszelakie muchy, a te buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłbym na bardziej obcisłe spodnie :)

    xo, Tost
    http://spalonytost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uważam, żebyś miał czuć się źle w tym, w co jesteś ubrany. Wyglądasz przecież w tym bardzo dobrze. Spodnie i buty są bardzo dobre. Koszula także, choć ja od kraty uciekam, bo troszkę dużo jej. Look na wielki plus. Bez czapki da się żyć, uwierz mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wszystko ze sobą wygląda.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomita alternatywa :) Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz genialną koszulę ;o kurczę, kurczę! Boska jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory na kracie i kolor Twoich włosów to związek idealny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako, że uwielbiam koszule w kratę (w wydaniu damskim i męskim :P), 'look' bardzo na tak ;P
    Buty też niczego sobie ;)
    (+ kojarzę Cię skądś, najpewniej widziałam Cię kiedyś w Katowicach...)

    OdpowiedzUsuń
  9. I loved the look!
    agoratopronta.blogspot.com.br
    Beijos Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  10. Oboje macie świetny styl!

    Dodaje blog do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty także elegancie :)
    Ukradłabym Cię Twojej kobiecie i zrobiła sesję, masz taki charakter na twarzy, że łooo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdanie dobrze w takim stylu teżż, spodnie świetnie

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNIE CI W TYCH KOLORACH !! :)
    obserwuje i zapraszam do Mnie.
    www.natalia-szymurska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, uwielbiam kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wypośrodkowane pomiędzy elegancją a luzem. Moim zdaniem z włosami jest wszystko w porządku, co więcej są ścięte w sposób, który ładnie eksponuje ich naturalną linię ułożenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja mina na zdjęciach dokładnie odzwierciedla to o czym piszesz: "Wyciągnijcie mnie z tych sztywniackich ciuchów" ;) Ale...cokolwiek byś nie pisał, to będzie to jedynie kokieteria, bo w koszuli i muszce wyglądasz świetnie. Jak to się mówi "jak mężczyzna" ;) I nie zawadziłaby wcale jakaś niezobowiązująca marynareczka ;P Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. no jaki grzeczny chłopczyk ;) choć mina wskazuj, ze nie tylko grzeczny, ale i nieszczęśliwy ;)
    muszka<333

    lena

    OdpowiedzUsuń
  18. Great outfit!! Like it!
    And Fab blog, I´m following it! Hope you follow me too!

    Hugs
    Mr J.Kane
    http://mrkanerule.blogspot.com
    Giveaway time!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Niesamowite ! (wyglądasz normalnie jak z pokazu ptaszek for men)
    pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny drapieżny zestaw
    daję 10 na 10 =]

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosto, a zarazem efektownie.
    Mega zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  22. aaa fajnie fajnie widziałam cie na UM - bardzo mi sie podoba ta czerwień i kolor twoich włosów świetnie przełamane granatem - muszka dodaje smaczku i cos co zwykłe robi sie niebanalne

    OdpowiedzUsuń
  23. O rety ;-) mamy bardzo podobny kolor włosów, jeśli nie ten sam odcień :)

    OdpowiedzUsuń