czwartek, 16 maja 2013

EVERYTHING WE TOUCH TURNS TO GOLD SO NEVER EVER LET GO

Ostatnie dni były bardzo intensywne, dlatego cieszę się, że dojechałem na Śląsk i mogę chwilę odpocząć. Poprzedni weekend spędziłem w Warszawie na Free Form Festival. Pogoda trochę nie dopisała, ale to nic.. KATE BOY <3 WOODKID <3 AZEALIA BANKS <3 było świetnie! W poniedziałek natomiast brałem udział w konkursie dla trendesetterów organizowanym przez Silesia Street Look i Modny Śląsk :) muszę się pochwalić! Zająłem 3 miejsce! :D Więcej o tym wydarzeniu napiszę w kolejnym poście.


Dzisiaj look na luzie, z moją najnowszą koszulą Lee wyłowioną w lumpeksie za 3 zł. 










koszula - Lee / lumpeks
koszulka - H&M
spodnie - H&M
buty - New Balance
bransoletki - K&Trend

28 komentarzy:

  1. Tak luźno i zwyczajnie niby, ale jednak ciekawie i fajnie : D. P.S: Lubisz Lady Gage, o? xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Na luzie, niby zwyczajnie, ale me likey! ;) Koszula fajowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko pozazdrościć takiego łupu! Jest znakomita :) Świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw i gratuluję 3-go miejsca!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę! ja rzadko znajduje takie perełki w lumpie ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula z lumpa za 3 zł? Kurde, też chce takie lumy w swojej okolicy! :D Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. NICE

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny klimat<3
    a koszula za ile?? Tak to można kupować!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit! Genialne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACYJNY LOOK! koszula boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest świetna! W dodatku za taką cene! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym nie przeszedł obojętnie obok tej koszuli, a że w dodatku za 3 zł, to w ogóle hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. znów ekhm... wie co.
    tęsknię, kocham, serduszkuję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Really nice shirt - Definitely going to have to pop into H&M to try and find it!

    Sam
    http://sprksam.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie są z H&M ;)
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. zajebiście wyglądasz :D

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilkuzłotowe zdobycze zawsze mile widziane, a koszula prezentuje się zacnie. Mam nadzieję, że następnym razem uda się choć chwilę pogadać, gdy nadarzy się okazja spotkania na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty idealne , moje ulubione :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Arrr. Uwielbiam takie zestawy u mężczyzn! :D

    OdpowiedzUsuń