sobota, 18 maja 2013

MODNY ŚLĄSK. KONKURS DLA TRENDSETTERÓW


Czasem potrafię sam siebie zaskoczyć. Nie podejrzewałem, że kiedykolwiek będę miał odwagę przejść po wybiegu. A jednak!
W dniach 11-13 maja w Katowicach i Zabrzu miała miejsce II edycja imprezy Modny Śląsk. W ramach tego wydarzenia Silesia Street Look przygotowało konkurs dla trendsetterów. Pomyślałem spróbuję... i udało się! Trafiłem do grona finalistów, co wiązało się zaprezentowaniem wysłanej stylizacji na wybiegu. I tutaj zaczęły się moje obawy, nie jestem przyzwyczajony do bycia w centrum uwagi a przejście tych kilku metrów właśnie z tym się wiązało. Na chwilę przed wyjściem stres był ogromny, jednak gdy było po wszystkim, zrozumiałem, że niepotrzebnie się denerwowałem. Zabawa była przednia i mogę śmigać po wybiegu tam i z powrotem codziennie ^^
Wieczorem tego samego dnia odbyła się gala finałowa, podczas której zostali ogłoszeni zwycięzcy konkursu. I tak... pierwsze miejsce zajęła Maja z http://www.rockagirl-fashion.blogspot.com/, drugie Kasia z http://jesuswannatouchme.blogspot.com/ i trzecie JA! TAK, JA! Tyle radości! :-)

Już czekam na kolejną edycję Modnego Śląska, a poniżej prezentuję Wam trochę zdjęć z konkursu.











zdj. Ula Sitarz i Anna Błotko

28 komentarzy:

  1. nie wypadłeś aż tak źle! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ;D
    świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, gratuluje :****!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. i dlatego, że bałam się Twojej konkurencji - nawet nie brałam udziału:P:P:P

    lena

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję.
    Nagroda jak najbardziej zasłużona. Zestaw bardzo mi się podoba. Elegancja na luzie.
    Szkoda, że nie było więcej sylwetek męskich.

    SG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Gratuluję zajęcia 3 miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!! Wszystkie stylizacje były mega ciekawe- silna konkurencja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiscie trzeba do tego odwagi I pewnosci siebie ale jestes mega stylowy wiec nie miales powodu do obaw ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo gratuluję! wyglądałeś super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszyscy wyglądaliście świetnie

    OdpowiedzUsuń
  13. oo gratulacje :)
    masz ciekawego bloga. :)
    obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) Moim zdaniem prezentowałeś się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie złożony zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw!
    Gratuluję. :3

    xxAlice

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestaw. I gratuluje odwagi. Wybieg jest super. Też kilka razy występowałam... To niesamowite doświadczenie... ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. masakra, ale dowaliłeś z tymi butami i skarpetkami ; c

    OdpowiedzUsuń
  19. super gratulacje! bardzo fajnie wyglądałeś

    OdpowiedzUsuń