czwartek, 9 maja 2013

PUMA SPORT LITE STYLE

Uwaga, uwaga. Biorę udział w konkursie organizowanym przez www.puma.com :) Moim zadaniem było stworzenie dwóch stylizacji z produktami pumy. Teraz została mi druga część zadania: wybór stylizacji, którą wyślę organizatorom. Nagrodą w konkursie jest super sesja na blog! Jeżeli chcecie mi pomóc, proszę, wskażcie w komentarzach, która stylizacja jest lepsza! :D

STYLIZACJA 1





plecak - Puma
buty - Puma
spodnie - Bershka
bluza - H&M
gwizdek - Asos
czapka - Asos


STYLIZACJA 2





buty - Puma
spodnie - Bershka
kurtka - lumpeks + zabawa w diy
koszula - lumpeks
czapka - H&M

53 komentarze:

  1. 1! zdecydowanie się wyróżnia, a przecież o to chodzi;) powodzenia;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardziej się podoba 2 dzięki tej koszuli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 :) agulajn :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej mi się podoba 2 stylizacja lecz 1 również jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej mi sie podoba 2 stylizacja lecz 1 również jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 :) -wyluzowana, sportowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie świetne, kurcze... : D ale chyba jednak 1 odrobinę bardziej przypadła mi do gustu ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  8. 1!!! jest moc stylówki i koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo, że nie przepadam za neonami to bardziej podoba mi się 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie 1 ! Tym bardziej że tu chodzi o firmę sportową, a stylizacja, jest wyluzowana :)
    A koszula z 2 jest boska ! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie zdecydowane nr 2 :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie stylizacje są świetne, ale druga mi bardziej przypadła do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza! :)


    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza jest bezkonkurencyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwie świetne, ale 1 bardziej mnie przekonała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pierwszym czapka jest rewelacyjna, na na drugim uwielbiam koszule :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. numero uno!!!!!! zestaw jest rewelacyjny!!!
    powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo moje ulubione żółte miejsce w krk :D
    hmm..chyba nie potrafię zdecydować się na jeden look:))

    OdpowiedzUsuń
  19. 2!:)) Świetne zestawienie!:) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsza jest w genialnym miejscy, kolorowa, widać że zdjęcia przemyślane do stroju, ale to jak wyglądasz na 2 bardziej mi się podoba ;) więc ciężki wybór

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie lepiej prezentuje się dwójka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. obydwie stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogólnie 2 stylizacja jest bardziej w moim guście, jednak jeżeli chodzi o konkurs pumy to wydaje mi się, że bardziej pasuje ta pierwsza. Samo miejsce sesji, luźny, sportowy styl bardziej kojarzą mi się z tą marką. Do tego przedstawione tam są 2 produkty pumy, więc to też może iść na plus, a żaden nie jest wlepiony nachalnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza wyróżnia się i z pewnością zostanie zauważona, natomiast druga jest bardziej spokojna i mi bardziej przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy look jest niesamowity <3 Kupuje w całości!

    OdpowiedzUsuń
  26. ale fajnie żółto u ciebie <3 super !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. you got incredible sense of style ^__^

    OdpowiedzUsuń
  28. mega pozytywne fotki :)

    xxo z NYC :)

    OdpowiedzUsuń
  29. obie stylizacje są świetne ale jednak wygrywa stylizacja pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. 1 - mocno osadzona w kontekście i bardzo dynamiczna, 2 - ciekawsza zestawieniem elementów, ale z mniejszą energią ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. o ja! W pierwszej idealnie wpleciona żółć, która dopełnia całość, a w drugim buty i koszula świetnie się uzupełniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wg. mnie jedynka. GENIALNE zdjęcia i super stylizacja. Nic dodać, nic ująć :)))
    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie stylizacje są świetne !:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Druga stylówa genialna. Mega masz styl ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  35. Obie bardzo fajne ale wolę pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Druga lepsza :)

    OdpowiedzUsuń