wtorek, 28 maja 2013

FLEXIN & FINESSIN, AIN'T GOT NO TIME FOR STRESSING

Cześć! Pogoda nie rozpieszcza, jest chłodno, mokro i sennie. Siedzę cały dzień w domu owinięty w koc z kubkiem gorącej kawy i przeglądam oferty pracy ;) 
Dzisiaj śpieszę ze stylizacją sprzed paru dni, kiedy słońce świeciło dumnie i pieściło swym ciepłem. Jak prawie zawsze, mój look zawiera elementy zakupione w second-handzie. Tym razem są to spodnie jeansowe i buty Lacoste. Wiem, niektórzy boją się lumpeksowego obuwia, ja nie mam z tym problemów, zazwyczaj piorę lub dokładnie czyszczę/myję buty po zakupie i po prostu je noszę. 











koszula - H&M
plecak - H&M
spodnie - lumpeks
buty - Lacoste / lumpeks

40 komentarzy:

  1. Świetny zestaw!
    Koszula jest boska. Uwielbiam koszule w kratę.
    Ja też nie mam problemu z noszeniem butów z sh. Zawsze wrzucam je do bralki( jeśli to takie sportowe buty) albo dokładnie czyszczę i wietrzę.
    Są prawie jak nowe ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby to w skrócie powiedzieć "bombastik" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjny look i bardzo ciekawy blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeejku, też bym tak chciała zostać sobie w domciu, w kocyczku :D ale jutro ostatni dzień, więc jest ok :))
    Super, że tak często masz coś z second-handu i że potrafisz znaleźć tak genialne rzeczy. Jak dla mnie właśnie takie zdolności powinien mieć dobry bloger/blogerka...że z "niby niczego ciekawego" potrafi stworzyć niesamowitą stylizacje, w swoim stylu i wygląda super:)) genialnie, naprawdę! ♥
    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś świetnie ubranym, przystojnym mężczyzną! Aż chce się czekać, na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie.
    Plus za dobre zdjęcia,

    SG.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie boję się butów z sh ale jeszcze nigdy nie znalazłam nic ciekawego co by pasowało na moja nóżkę,a szukam często... Szczerze to zazdroszczę Ci umiejętności wynajdowania spodni w sh dla mnie one wszystkie wyglądają tak samo powieszone równo na wieszaczku i nawet kiedy próbuję znaleźć coś dla siebie tracę zakał po 15 sekundach... masakra! Zestaw bardzo mi się podoba zwłaszcza plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. eyy no ! bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nieźle, lacoste w lumpie :D

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby coś, co każdy facet ma w szafie, ale jest tutaj iskra ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jeden z nielicznych zestawów męskich z podwiniętymi spodniami, który tak bardzo mi się podoba! Koszula świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw i hipnotyzujące zdjęcia. Super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. buty w lumpie kupiłeś?
    co za FARCIARZ! tez takie chceee!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa stylizacja i super plecak. Dobrze dobrane kolory :)
    podoba nam się !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, koszula ma piękne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie i buty są rewelacyjne ♥.♥
    Skąd wytrzasnąłeś ten plecak?! Jest boski! Od dawna za taki ganiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. W niektórych pralniach chemicznych przeprowadzają za bodajże 20zł dezynfekcję dokładną takie obuwia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajny rudy!

    OdpowiedzUsuń
  19. od dzisiaj staję się fanką Twojego bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your backpack and the loafers! Very casual but still chic outfit!

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie są mega, sam takich szukam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie są super, myślałem, że nie przekonam się do innych modeli niż slim fit :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Great blog!!!

    May be we can follow each other..

    beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  24. MEGA! bardzo mi się podoba ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne połączenie! spodnie z lumpu mega no i brawo na pomysł na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow! mega w tym zestawie jest wszystko przemyslane spojne! to jest sztuka za niewielkie pieniadze wygladac bardzo dobrze brawa

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja tam kocham lumpy :) fajne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne spodnie i plecak:)

    OdpowiedzUsuń