poniedziałek, 3 czerwca 2013

CONFESS TO ME, MAKE ME FEEL IT

Cześć ;) Dzisiaj postawiłem na wymięty, lekko oberwany, świadomie niechlujny look. Trochę buntowniczy i rockowy zarazem. Wiem, że napis na koszulce jest nieczytelny, dlatego śpieszę z informacją - koszulka rzecze LIVE AND DIE. Spodenki potargane bo wiele lat mają i niejedno przeszły. Enjoy!

Przy okazji zachęcam Was do lajkowania mnie na FB :) 













 koszulka - H&M
spodenki - Pull And Bear
buty - Vans
plecak - lumpeks
bransoletki - Glitter, Asos,  K&Trend

29 komentarzy:

  1. świetny zestaw :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, a bransoletka z Maryjkami b o s k a *.* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały zestaw bardzo spox, jedynie te bransoletki mi nie podchodzą, bo w sumie sam nie lubię w takim czymś latać, ale tak jak pisałem całość bardzo pluuus!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, bije bielą :D
    A zestaw świetny ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoo fajnie ci to wszystko wyszło :D
    + wiem że kiedyś ktoś o ot pytał chyba ale ja się spytam znów. Jaki masz rozmiar tunelu? czy boli to całe rozpychanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 10mm i myślę, że to najbardziej optymalny rozmiar tunelu. co do rozpychania, to nie jest to najprzyjemniejsze uczucie, ale da się przeżyć :)

      Usuń
    2. Dzięki :D Nie jest najprzyjemniejsze ale za to fajnie wygląda :D

      Usuń
  7. bladość to wiesz- szlachetność. ja od lat wychodzę z tego założenia i unikam słońca jak mogę ;)))
    bo szlachta się nie opala, i szlachta nie prowadzi samochodu. jest wożona :DD


    a koszulka jest zaaajebista;)

    lena

    OdpowiedzUsuń
  8. outfit 10/10, może dlatego, że moje klimaty.
    najsss!

    OdpowiedzUsuń
  9. Można wiedzieć, jaki masz rozmiar tuneli ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, myślałam, że znacznie więcej. o.O
      sama mam 8 mm i chcę powiększyć :)

      Usuń
  10. mam ten sam tshirt, prosto ale fajowo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie zestawy. Wyglądasz świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam bladość- od wielu lat unikam słońca, a (o ironio!)w lipcu wybieram się do Madrytu :D
    koszulka the best jest ( jakie rymy częstochowskie OMG haha)!

    p.s: Boję się,że jak jeszcze troszkę pooglądam Hannibala to też zacznę mieć wizję jakieś xD
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, koszulka jest mega :)
    Co ja bym dała żeby mieć kolor włosów jak Ty..

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie, bardzo mi sie podobają dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I don't understand your language, but I love your style! And I really like your bright ginger hair too :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. great look! :) x

    Zane

    http:///www.zaneandthecity.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze stylowo!! a czerń pieknie kontrastuje z zielenią na tych zdjęciach
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    dawno mnie nie było z powodu wyjazdu! teraz nadrabiam:)
    całusy:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń