piątek, 28 czerwca 2013

MAYBE I CAN PUT U IN THE RIGHT DIRECTION, CALL ME IF U CAN'T DECIDE

Cześć! Nadszedł koniec tygodnia, zbliża się weekend. Młodzi świętują zakończenie roku szkolnego, Ci trochę starsi szykują się na piątkowe szaleństwa, a ja zastanawiam się jaki film wybrać na wieczór.
Pierwszy raz zdecydowałem się na takie kolory w moim ubiorze. Co sądzicie, jest dobrze? Enjoy!














okulary - zeroUV
dzianina - Topman
spodnie - H&M
buty - Lumpeks
bransoletka w czaszki - K&Trend

30 komentarzy:

  1. bardzo dobrze jest!
    podobaja mi się strasznie okulary i buty!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. och, świetnie, jak zwykle :)
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lajtowy fit, bardzo mi się podobuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy look ever, a kolorystyka totalnie moja!

    OdpowiedzUsuń
  5. w czaszki bransoletka super :D pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka i buty świetnie współgrają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka i buty mega :)

    diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przegenialny Tyś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie świetnie jest Ci w takich kolorach, zdecydowanie mi się podoba.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo ła jesteś bardzo fotogeniczny!!!!!!!!!



    DEMORDIE.blogspot.com
    zapr. na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw, pasują Ci takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz boskie spodnie, chętnie bym Ci je porwała! Świetna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się to zestawienie kolorów! w twoim przypadku wygląda to świetnie :)


    zapraszam na mojego bloga :)
    mile widziany komentarz :)
    http://dirtyhalcyon.blogspot.com/‎

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Prosto i na temat :)
    A na zdjęcia jak najbardziej zapraszam i się polecam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie dobrze ? Jest genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko mi się podoba♥
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie i buty są fajne :) Tylko gdzie skarpetki ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się twój styl :)
    dodaje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sądzę, że jest znakomicie, bardzo bardzo fajnie wyglądasz w tych kolorach! Noś tak jak najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo jest moc;-) nawet nie pytaj czy jest dobrze. Jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie najlepsza stylizacja - od kiedy obserwuję! :) Powiadasz, że bywasz i w Katowicach... To dlaczego ja Cię jeszcze tam nie przyuważyłam? Raczej rzucasz się w oczy (pozytywnie)!

    Masz cudowną urodę!

    OdpowiedzUsuń