środa, 12 czerwca 2013

A HUNDRED MOTHERF**CKERS CAN'T TELL ME NOTHING

Nie, nie jestem ogromnym fanem Nicki Minaj, ale do Super Bass wiele imprez przetańczyłem. Ogólnie ładny z niej potworek, dlatego gdy tylko wypatrzyłem projekt koszulki z nią na  http://hypenosis.bigcartel.com/ , czekałem niecierpliwie na realizację. Kiedy t-shirt pojawił się w sprzedaży, ktoś dobry podarował mi go w prezencie <3 Mam nadzieję, że wszyscy łapią ironię bijącą z koszulki ;)

+ przepraszam za miny i brak kontaktu wzrokowego, ale w końcu wyszło słońce i bezczelnie świeciło mi w oczy. 











koszulka - HYPE/NOSIS
czapka - Cayler & Sons via http://www.zalando.pl/
spodnie - H&M
buty - Lacoste

28 komentarzy:

  1. super bass, starships i turn me on bardzo lubię.
    ale jako tako wokalistki czy coś to nie, ale koszulka.. haha, mega świetna! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nicki jest spoko :) koszulka jak dla mnie średnia.

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie, myślałam że ta koszulka nigdy nie trafi do sprzedaży, dzięki, że dałeś znać o niej ;p
    A co do zestawu, zero zastrzeżeń, jak zwykle świetnie i z posta na post, zaczynam uwielbiać Twój zarost :)

    OdpowiedzUsuń
  4. " słońce bezczelnie świeciło mi w oczy " ahhhhhhhhhh jesteś boski, hahahah i look jak zawsze good :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie lubię nicki. koszulka w lody byłaby fajna! <3 ale i tak wyglądasz super lovely.
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się koszulka nie podoba.:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombowa koszulka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra koszulka hehe

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna koszulka ja ostatnio tancowałam sobie w domu w rytm muzyki tej pani a jej tworczosci nie zanałam wczesniej, do tancowania w sam raz

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Całokształtu można nie lubić, ale trzeba przyznać, że świetnie się tańcuje do tej muzyki ;) A T-shirt w dechę!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta koszulka, lekko kiczowata ale ja takie rzeczy uwielbiam :)
    ooo tak, słońce przeszkadza w zdjęciach (ale tylko i wyłącznie- poza tym nie narzekam na nie!)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, koszulka boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej może i nie lubie, ale koszulka jest świetna całość podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta koszulka :D:D
    dobry look!

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej trudno brać tę koszulkę na serio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem skłonna uznać, że nadruk mi się podoba. To ta fajna lekka i przyjemna forma tandety, co powoduje uśmiech na twarzy, a nie zażenowanie. ; )
    Jestem jak najbardziej na tak!
    Poza tym plecak wydaje się świetny. ; >

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzka jest zajebista! sam chciałem ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie pozostaje mi nic innego jak bić brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się za to plecak podoba! Chciałbym taki !!! ;)
    Pozdrawiam, Mateusz z http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. o stary, świetna koszulka! :)

    OdpowiedzUsuń