czwartek, 6 czerwca 2013

GIVE ME THE CREEPS, I'LL PAY FOR THAT

Co za pogoda! Gdzie jest lato? Jestem ciekaw jak długo jeszcze aura będzie nam płatać figle. Na letnie stylizacje póki co nie można sobie pozwolić, dlatego wygrzebałem moją ulubioną beanie od HYPE/NOSIS ;) Mam na sobie także koszulkę projektu DUCHESSE PARIS. Zachęcam do obserwowania tej marki na Facebooku, gdzie znajdziecie więcej ich projektów koszulek, a także biżuterię - o tutaj KLIK.















beanie - HYPE/NOSIS
koszulka - DUCHESSE PARIS
kurtka - H&M
spodnie - Bershka
buty - H&M
plecak -  ASOS Black x Puma


42 komentarze:

  1. Świetny look, wszystko mi się bardzo podoba oprócz butów, ale to dlatego, że nie jestem fanem takiego obuwia. Reszta jest na duży plus.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! robi wrażenie, masz styl!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko robi na mnie wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz dresy idealne! I boską kurtkę! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Na lookbook'u zachwyciłam się kurtką, tutaj zachwycam się jeszcze koszulką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. plecaka zazdroszczę, ale najbardziej zahipnotyzowały mnie buty.
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalnie! I ten Twój urok <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kurtka, a plecak kosmiczny! Świetny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your biker !!


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie bomba :) przypominasz mi tego rudego aktora z Harrego Pottera hehe :D:D:D

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramoneski są jednym z najbardziej męskich elementów garderoby, a zestawienie z szara bazą i burgundowymi butami daje bardzo dobry efekt. Chya muszę sie rozejrzeć za butami w tym kolorze, bo pokazujesz, że są one niezwykle wszechstronne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mógłbyś podać jakieś lumpy w Katowicach, które warto odwiedzić?

    OdpowiedzUsuń
  13. t shirt to mistrzostwo. Podoba mi sie twoj styl, pomieszanie z poplątaniem, nie boisz się mody ;)

    zapraszam również do mnie www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. od bardzo dawna szukam ramoneski i nic :/ Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, nic dodać, nic ująć :) Szczególnie zakochałem się w T-shircie :)
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zestawienie, moje ulubione części to dresy i czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś świetny, aż nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty, czapka, kurtka i plecak są powalające ♥.♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne połączenie ramoneski ze spodniami, i do tego jeszcze ta koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ramoneska+T-shirt+ Buty= Mega połączenie. Odważny pomysł ze spodniami, ale efekt wart ryzyka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam skórę u mężczyzn.:D

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie w weekend pogoda była mega!
    co prawda źle się do dla mnie skończyło, no ale ;)
    wyglądasz perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. LOVE your backpack!!!!!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się poszczególne elementy, jak plecak, kurtka i buty, ale całościowo wszystko jest ze sobą bardzo fajnie, indywidualnie zgrane. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your backpack!
    Would you like to follow each other by gfc? I've just added u!
    And also, i've a Facebook group dedicated to Fashion blogger men around the world, the group is called Men Fashion Bloggers! I wait for u :)


    Andrea
    www.thebadsonsofthenephilim.net
    TBSOTN

    OdpowiedzUsuń
  26. mega mega prosze tego Pana zapakowac na wynos ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. wielkie WOW ! ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu ;) przy okazji pozdrawiam kolegę z Modnego !

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super dobrany zestaw :3 ramoneska mi się podoba i czapka bardzo fajna a czemu akurat wybrałeś napis "kill" ? Ciekawe czy ktoś mówił na ciebie że wyglądasz jak Ronald Bilius Weasley z Harrego Pottera ^^

    OdpowiedzUsuń