wtorek, 25 czerwca 2013

WARSAW FASHION STREET 2013 OUTFIT

Cześć! Moja aktywność na blogu ostatnio bardzo spadła, wszystko wina egzaminów na uczelni. Na szczęście, sesję mam już za sobą i mogę śmiało pochwalić się, że jestem studentem II roku studiów magisterki. 

Dzisiaj śpieszę do Was ze stylizacją, którą dzielnie nosiłem podczas niedzielnego Warsaw Fashion Street. Decyzja dotycząca ubioru na ten dzień była bardzo ciężka, do ostatniej chwili zmieniałem koncepcje i ostatecznie padło na poniższy look. 
Postawiłem na pomarańcz! Pomarańczowy trend był lansowany już w sezonie jesień/zima 2012 i cieszył się tak dużą popularnością, że z łatwością znalazł swoje miejsce w kolekcjach Salvatore Ferragamo, Gucci czy Dries Van Noten na sezon wiosna/lato 2013. Muszę przyznać, że na początku podchodziłem sceptycznie do tego trendu, wszak pomarańcz jest bez wątpienia uderzającym w oczy kolorem, obawiałem się, że w połączeniu z moją urodą, kolorem włosów będzie to po prostu za dużo. Przełamałem się i nie żałuję bo moim zdaniem fajnie wyszło. A Wy co myślicie?
Enjoy!

PS. Proszę o wyrozumiałość dla moich włosów. Fryzjerka podczas ostatniej wizyty skrzywdziła bardzo i najchętniej chodziłbym cały czas w czapce











koszula - H&M
spodenki - H&M
buty - New Balance

34 komentarze:

  1. świetna koszula!
    fajne połączenie z butami:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pomarańcz jest zaskakujący i szalenie ciekawy przez co całośc nabiera fajnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw bardzo przypadł mi do gustu, jednych z lepszych na fws :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci ten pomarańcz ,chociaż ja też nadal przekonuję się do tego koloru :))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pomarańczowe odcienie.
    fryzura wygląda świetnie, na prawdę Ci pasuje!
    no i gratuluję zdanej sesji! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. this pairing is super cool, I love the orange and blue combination! Exciting :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie kolorów!

    niestety nie zdążyłem na pociąg do warszawy i utknąłem w Poznaniu, ale może na następnej edycji albo na łódzkim FW się spotkamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten look napełnia mnie pozytywną energią!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look, muszę przyznać, że bardzo ciekawie wygląda pomarańcz w połączeniu z błękitem. A fryzura zdecydowanie poprzednia była lepsza, jakiś dziwny trend zapadł i wszyscy się tną na "prokopa" hehe

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie ci w tym kolorze :) świetny zestaw..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, podoba mi się połączenie tych kolorów :) Włosy są jak najbardziej w porządku :)
    I gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się prezentuje :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Urzekł mnie Twój nieziemski styl! :)) Pozdrawiam.

    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny kolor :D Podoba mi się :D

    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie wygladasz ;) uwielbiam te buty!

    zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://styleandstylizations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zabawna kieszonka na koszuli:) kojarzy mi się z kreskówkami

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło super, a koszulę absolutnie kocham <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz genialną koszulę! Perfekcyjnie wygląda połączona z szortami! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo elegancko jestes ubrany ! bije od ciebie niesamowita męskość ! ngidy nie pomyslalabym ze w pomaranczowych spodenkach facet moze tak swietnie wygladac :) super blog dodaje do obserwowanych bo chetnie bede tutaj wracac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fryzura jest fajna, mnie bardziej martwią buty, zepsuły tak dość ciekawy zestaw...

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula jest świetna : ))
    Pozdrawiam,
    www.outgoingtaste.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega look! Odważnie, zapadajaco w pamięć, super kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń