poniedziałek, 4 marca 2013

BLACK IS ALWAYS A NEW BLACK

Cześć! Kolejny post hołdujący czerni, która jest tak pięknym i jednocześnie tak bardzo niezrozumianym kolorem. W kulturze europejskiej i amerykańskiej to głównie kolor kojarzony z żałobą i śmiercią, natomiast w kulturze starożytnego Egiptu znaczenie tego koloru było wprost przeciwne - jest barwą życia, ze względu na kojarzenie go z życiodajnym mułem Nilu, ziemią i jej rolą dla człowieka. Dla przełamania, najbardziej wygodne buty jakie kiedykolwiek posiadałem -  burgundowe New Balance 410, polecam! Do tego plecak ASOS Black X Puma i mogę cały dzień biegać po mieście! :)

Zostawiam wam też nutkę mistrz, której słucham ostatnio na okrągło. 












czapka, kurtka, spodnie - H&M
buty - New Balance
plecak - ASOS Black X Puma

36 komentarzy:

  1. No , w końcu się doczekałem nowych zdjęć :D
    Świetna bluzo-kurta ^ ^ a plecak miszcz xd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jaram się New Balance ale kurtka i plecak świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo lubię i czernie i szarości, ale mam wrażenie, że tu jest ich za dużo :))
    Pozdrawiam,
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww moja kurtka<3 jest świetna, nieprawdaż:>? Do tego rewelacyjny plecak a buty, jakkolwiek głupio by to nie brzmiało, idealnie pasują do Ciebie pod względem koloru (kontrast!)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kurtka :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. grejt grejt! Więcej tak ubranych facetów poproszę (:

    OdpowiedzUsuń
  7. plecak i buty mega ! ♥

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka zdecydowanie najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  9. koleś, jaki plecak :O <3

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna kurtka i mega plecak!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz boski plecak! ♥ I czerń + czerwone buty - uwielbiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. też uwielbiam new balance, Twoje mają świetny kolor! no i reszta zestawu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, genialny set! A plecak cudo, cudo, cudo! *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę dobry look ! a ten plecak !! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo prosto klasycznie z wybuchowym elementem jakim jest plecak. Chociaż na tych zdjęciach wyglądasz trochę sztywniej niż na pozostałych i brakuje mi tegoo luzzzu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. no fajny zestaw i przyznam,że taki plecak to bym przygarnęła ; D a czarny kolor jest fajny :))
    pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko elegancko pasuje! no i ciekawa notka, takie z których można się czegoś dowiedzieć są dla mnie najlepsze ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  19. very nice look!
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za plecak ;o strasznie mi się spodobał ! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjny plecak- powala na kolana, super
    ★ ☆ pozdrowienia ★ ☆ OLA

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz świetne! wszystko mi się podoba, a czerń rewelacyjnie kontrastuje z Twoim kolorem włosów <3 pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za czernią, ale czasem dla przełamania po nią sięgam.. Tobie za to bardzo pasuje:) Świetny look;) Pozdrawiam, Madlen.

    OdpowiedzUsuń
  24. ten plecak mnie rozwalił :D zapraszam na mojego bloga modowego http://zuzaworkshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń