czwartek, 28 marca 2013

LIFE'S A BEACH

Cześć! Motyw moro zdobywa moją sympatię, dlatego wygrzebałem dawno zakupioną w lumpeksie kurtkę, która jest mi trochę za duża, jednak ja czuję się w niej całkiem dobrze. Może popełniłem zbrodnię łącząc ją z kwiecistą koszulą, ale co tam :-)




AAAA! Będę ogromnie wdzięczny zagłosujecie na mnie w konkursie Modowa Bitwa Miast. Głosy można oddawać TUTAJ , po uprzednim zalogowaniu się na portalu za pomocą fejsa :)














czapka - HYPE/NOSIS
kurtka, koszula - lumpeks
spodnie, buty - H&M

52 komentarze:

  1. Ty szczęściarzu...ja szukam takiej kurtki od pewnego czasu, ale oczywiście nie znalazłem takowej w odpowiedniej, niezwalającej z nóg cenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. zbrodnia to fakt, ze to wszystko razem wyglada tak dobrze;-) efekt grunge nawet w tle!

    sciskam

    lena

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne połączenie moro z koszulą!!!! SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fit, wszystko pasuje :)
    I mega zazdroszczę tej moro kurtki...serio :(

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta kurtka, takiej mi właśnie brakuje, więc chętnie bym przygarnął :)

    Zagłosowane, jeśli masz ochotę, to też możesz na mnie zagłosować w zakładce "Wrocław" :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma ch***, chodzę z Tobą po tych lumpach ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tego typu zdjęcia. koszula i kurtka, niby pozornie niepasujące, bardzo ciekawie razem wyglądają :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz.
    W zasadzie cały Twój wizerunek i wygląd bloga bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. I love this look!
    Your hat and your jacket are amazing!
    Kiss from Italy

    http://dhlookbook.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna kurtka ♥.♥
    Podobają mi się twoje buty, przypominają martensy ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog świetny a post bardzo mi się podoba :)
    Może obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepiej ubrany facet na śląsku ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że moro + kwiaty będą się bardziej gryzły, jednak pełne zaskoczenie. Nawet fajnie to wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialnie wyglądasz! czapka i kurtka najlepsza, zazdroszczę takiego łupu z lumpeksu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. trzeba eksperymentować !
    jak dla mnie wygląda to dobrze, Tobie we wszystkim chyba byłoby dobrze ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, super! ^ ^
    i ten porażający wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie popełniłeś zbrodni :) Wręcz odwrotnie !

    OdpowiedzUsuń
  18. perfekcyjne połączenie wzorów - i tyle w temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. love the song and your beard ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Zbrodnia? Z której strony?! Genialnie jest!

    I w tej brodzie wyglądasz jak Wolverine <3

    OdpowiedzUsuń
  21. aaaaa jak zwykle rewelacyjnie!!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Piosenka świetna:)
    Outfit też:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie, to możesz cały czas popełniać takie zbrodnie!
    Kurtka jest świetna i wcale nie jest za duża.
    Kocham motyw moro i chyba nigdy nie przestanę! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę świetnie że połączyłeś te dwa całkiem odmienne od siebie printy .! zasady których się wszyscy trzymają są przecież po to by je łamać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kurde, chłopie, masz szczęście! ja od dawna szukam w sh takowej kurtki i jeszcze się na nią nie natknęłam, a świetna jest...

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna kurtka, świetnie w niej wyglądasz :) Jak dla mnie perfekcyjny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobry misz masz nie jest zly!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Cię!
    Nie jedna dziewczyna powinna się od Ciebie uczyć sposobu na prowadzenie bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a great outfit!
    Love the jacket!

    Would you like to follow each other? Let us know ;)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki :* świetne połączenie wzorzystej koszuli z moro!

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem ciekawie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. fantastyczny styl!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękówa!!! Mega wygoda i mega ciepłota haha

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  34. ta koszula rzuca wyzwanie moro katanie
    jestem pod wrażeniem pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  35. kurtka i buty są świetne. :)
    a to połączenie z koszulą jest serio okej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Żadna zbrodnia! Bardzo, a to bardzo udany oufit! Od razu jak to zobaczyłam, to tak jakoś przypadło mi to do gustu! Świetne :) A kurta wcale nie wydaje się bym za duża! :)

    http://laylahhugz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. that beanie and jacket! I love it!



    mind to follow each other? :)
    http://rebellishoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. you are effortlessly stylish <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie zabiję. Świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. kurtka jest prześwietna! oby takich więcej w 2nd handach można było znaleźć :) z tą koszula fajne przełamanie konwencji, modą jednak trzeba się bawić :)
    pozdrawiam!

    adamvogue.blogspot.com
    facebook.com/adamvogue

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja, podoba mi się połączenie moro z innymi wzorami, ale nie zawsze wszystko współgra, Ty zrobiłeś to bardzo umiejętnie. Oby tak dalej... Pozdrawiam :)

    Dopiero zaczynam czytać/oglądać Twego bloga i jak narazie bardzo mi się podoba. Kontynuuje...

    OdpowiedzUsuń