środa, 13 marca 2013

WEARING BLACK AND WHITE IS A PERFECT THING TO DO

Słyszałem, że trend black and white ma nas konkretnie zaatakować tej wiosny, dlatego przemierzając kolejne lumpeksy, szczególną uwagę zwracam na ubrania w kolorach bieli i czerni. Wciąż poszukuję białych spodni z wysokim stanem, podobnych do tych proponowanych na wiosnę przez Lanvin. Połączenie z czarną kamizelką skórzaną - mistrzunio!


Mimo niepowodzenia misji "znaleźć białe spodnie", ostatni tour de lump niezwykle udany a wszystko to zasługa prezentowanych poniżej sportowych spodenek, które udało mi się wygrzebać w krakowskiej sieci lumpów Artus. Spodenki spodobały mi się tak bardzo, że nie mogłem czekać na cieplejsze dni i ubrałem je prawie natychmiast. Zestawiłem je z czarnymi legginsami, najfajniejszą kurtką dziecięcą, białą koszulą i szarymi New Balance ;D
Btw. moje włosy <3 w tym tygodniu wizyta u fryzjera - PRIORYTET.







plecak - Asos Black x Puma
kurtka - H&M
koszula - lumpeks
spodenki - lumpeks
legginsy - Kappahl
buty - New Balance

31 komentarzy:

  1. Wszystko spoko, ale budy nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba takie połączenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z Ciebie KREJZOL!!! xD Uwielbiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw :)


    http://diamonds44.blogspot.com/ - nowy post , skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka wypaśna :) super że tak eksperymentujesz z różnymi stylami! żebym tylko namówiła na to swojego chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do pasa super, ale reszta mi jakoś nie podeszła :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jeja, uwielbiam takie spodenki <3 i Twoje włosy też, absolutnie! najlepsza ze wszystkiego kurtka ;) pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. straaaaasznie fajnie!!Sama poszukuje takich spodenek

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna stylizacja, genialnie wyglądasz! dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podbijam, kurtka super, od pasa w dół mi nie siada :( a z włosami nie jest najgorzej :)
    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, nie wiedziałem, że legginsy mogą tak świetnie komponować się z krótkimi spodenkami, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny zestaw ;D
    a włosy masz super nawet bez wizyty u fryzjera :))
    ja w sumie ze swoimi też powinnam w końcu pójść, ale jakoś ciągle mam ważniejsze wydatki :P
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Co masz za włosy:D piękny kolor:D achhhh:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurtka genialna, a co do spodenek to zazdroszczę bo sama takowych poszukuję tylko w trochę mniejszym rozmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś jednym z najbardziej inspirujących blogerów których znam. Trzymaj tak dalej ;)
    PS. Jesteś naturalnie taki rudy czy się farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
  16. pantalony za piątala mistrzunio!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie układają Ci się włosy!!:))
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. kurtkę sama mogłabym nosić! Zajebista!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przemek! Przeszedłeś na własną stronę?
    W ogóle to żałuję, że nie mieliśmy nigdy okazji się poznać, może na kolejnym spotkaniu blogerów?

    Udanego weekendu,
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za komentarz :)
    Ładna kurtka:) !

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow...trafiłeś do TOP 5 KIMONO!
    GRATULACJE:)
    http://www.kimono.pl/Najlepsze-tygodnia-1803-Top-5-lookow-polskich-blogerow-mody-s5436

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice outfit !! Love the collection at first as your outfit. So pretty done :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Baardzo dobre zestawienie leginsów z szortami +

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne fotki, a kurtka nieziemska!
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń