środa, 6 marca 2013

RÉPUBLIQUE DÉMOCRATIQUE DU CONGO

Ostatnio panował tutaj żałobny nastrój za sprawą moich prawie czarnych stylizacji, dlatego dziś dla odmiany ubrałem na siebie mega kolorową koszulę, którą złowiłem w lumpie, jak to mam w zwyczaju, za grosze. całe 3 zł kosztowało mnie to unikatowe cudo, a w domu zorientowałem się, że koszulka ta została stworzona z okazji 49 rocznicy niepodległości Republiki Demokratycznej Konga, przypadającej 30 czerwca 2009 roku. W tym roku to afrykańskie państwo będzie świętować już swoją 53 rocznicę, dlatego czekam na kolejne pełne kolorów koszulki stworzone specjalnie na tę okazję. 

Swoją drogą, trochę jestem BEKA Z SZAFIAREK jak tak siebie czytam :D













kurtka - H&M
koszula - lumpeks
spodnie - Zara
buty - Vans

35 komentarzy:

  1. suuuuuuuuuper!koszula cudo <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula ciekawa, nie powiem :D całość dość fajnie się prezentuje, i pomimo kontrastu jest bardzo spoko :)
    spodnie kozak!
    a u mnie pierwsza "stylizacja" zawitała :)

    LifeOfAPropser

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę tak, ale koszula przezacna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta koszula, ruda szafiareczko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega dobre znalezisko, sam bym taką ubrał :)

    Dobry ficik!

    OdpowiedzUsuń
  6. ave autodystans piśmienny i ave koszula :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, koszula wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha-to się nazywa unikat-i to jaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna koszula i świetna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co za koszula !pasuje Ci do włosów;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula ,pasuje do Ciebie ,a z tymi spodniami i ramoneską komponuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mistrzowska koszula !
    świetny blog !
    mam nadzieję, że mnie odwiedzisz i również spodoba ci się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna koszula, wyjątkowa :)))) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszędzie szukam takich spodnich a tutaj znalazłem skąd są!
    Zajebista stylówa!
    Pozdro:D!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię lumpeksów, bo tam częściej są fajne męskie rzeczy,a nie damskie. A przecież taty w to nie będe ubierać, phi. A zestaw świeeetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tu wiosennie!!:))
    pieknie

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG, ale fajnie! :D I do tego te niebieskie vansy omg :D szał ciał

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz boską koszulę! A do spodni mam słabość ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Za to właśnie kocham lumpki!
    Koszula jest mega, sama bym taką chciała! :D
    Jestem cholernie ciekawa jaką 'linię odzieżową' wypuszczą na 53 rocznicę.
    Może spodnie? Wtedy sobie zrobisz total look'a! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. koszula świetna :)pasuje do Twojego typu urody :)


    mój blog - www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oto budżetowy sposób na zostanie sympatykiem czarnego kontynentu :D Bardzo fajna kolorystyka, która znakomicie wygląda na tle stonowanej reszty :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka koszula cudowna wow *-* bardzo oryginalna



    Ashplumplum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny łup i podoba mi się dawka koloru!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. o Jezu, nie wierzę :D świetna ta koszula! aż chce się na nią patrzeć i patrzeć i patrzeć, miałeś szczęście, że ją znalazłeś ;) pozdrawiam, Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeeej:o koszula jest naprawdę cudowna :O rzadko się widzi coś tak oryginalnego
    w dodatku, wszystkie te kolory, tak wspaniale się komponują!
    Uwielbiam twój styl! :)

    Zapraszam do mnie http://crystaloddity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna dominanta w postaci koszuli .Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. no to dorwałeś rarytas z duszą ;) p.s będziesz w Łodzi?

    OdpowiedzUsuń