czwartek, 21 marca 2013

RUN BOY RUN! THIS WORLD IS NOT MADE FOR YOU

Hej! Tło zdjęć nie za bardzo estetyczne, ale tak bardzo mi bliskie bo to co widzicie to widok z mojego okna <3 

Już jakiś czas temu na facebook'u chwaliłem się zakupionymi w lumpeksie butami Adidas Roy Air Sansole. Buty są kosmiczne, ciężko było mi je skomponować tak, żeby nie przesadzić. Uznałem więc, że najlepszym wyborem będą czarne rurki i znalezione niedawno w lumpeksie polo Topman (złotych dwa!). 

Zachęcam do lajkowania mnie na fb

oraz obserwowania na instagramie @pjakprzemek











koszulka polo - Topman/lumpeks
spodnie - H&M
buty - Adidas/lumpeks
plecak - no name/lumpeks

26 komentarzy:

  1. SUPER *.* podziwia łup z lupa i się taki nigdy nie trafił http://zuzaworkshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I already loved this post just when I saw the title! woodkid is true art! and these perfect shoes made me love this even more! you look great <3
    xox

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są genialne :) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja ;D
    buty są fajne ;)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. coś PIĘKNEGO !
    dwie białe perły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same perełki wyszukujesz w lumpeksach. Stylizacja świetna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękno tkwi w prostocie. Wyglądasz ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty są doprawdy mocarne!

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za komentarz (wiem, nie ma to jak kolejne podziękowania :P ) świetne te buty i gratuluję coraz większej popularności bloga. Zachęcam do odwiedzenia mnie ponownie (szczególnie na resztę sesji) :D
    www.abrzuchacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely shoes! so stylish !

    xx


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaaaaaaaa zimno :D ale buty genialne !

    OdpowiedzUsuń
  12. o jezu, o jzu, o jezu! Buty ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. żałuj! :) buty są urocze i oryginalne. ale chyba zmarzłeś! :O

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne buty! aa żeby mi się coś takiego udało upolować w lumpeksie... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz genialnie! Świetny styl. Pozdrawiam, Edith ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne buty! świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak już pisałem, minimalizm baaardzo mi się tu podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ohhh,in serious¡¡¡ I thing that your blogs and your outfits are very cool :). you've a perfect style.
    I am grateful for your comments and thanks for following :).

    S-L

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne buty, nietuzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I will kill for those shoes!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń