niedziela, 10 marca 2013

YOUR NEW FAVORITE THING TO DO IS WASTING YOUR TIME WITH A BUM LIKE ME

Gdy ubrałem się w to co widać poniżej, przyszła mi do głowy ta piosenka: 


Wygląd na włóczęgę/żebraka w moim obecnym położeniu - brak pracy - jest bardzo na miejscu. Mam na sobie znalezioną w lumpeksie harrington jacket za złotych 6 (uwielbiam podawać ceny rzeczy upolowanych podczas tour de lump!). Czapka HYPE/NOSIS jest moim ratunkiem, zarosłem a do fryzjera mi nie po drodze. 











czapka - hype/nosis
kurtka - lumpeks
bluza - H&M
spodnie - Topman
buty - New Balance

41 komentarzy:

  1. świetny zestaw! masz genialny kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie lumpy w Katowicach polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Katowicach rzadko jest coś fajnego, ale Biga na Ligocie ma potencjał. Ewentualnie na Gliwickiej są spoko lumpy, a najlepsze w Bytomiu. :-)

      Usuń
    2. Bigi w Krakowie też są spoko! :)

      kurtka super łup!! :)

      Usuń
  3. kurtka na wypasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna czapka! :D

    pozdrawiam,
    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow...phew...ahemm...{blush}...handsome...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka faktycznie potrafi przykuć uwagę! ;) post też bardzo fajnie ubrany w słowa :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. stylówa na żula jest zawsze spoko ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka groźna czapka :S.
    wyglądasz świetnie- jak zawsze :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kurteczka mega ;) lubię bardzo Twój styl "na żebraka" :D pozdrawiam, Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się kolor tej kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. love your style! im following :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiesz jak sie uśmiałem, kiedy zobaczyłem okreslenie "tour de lump", którego sam często używam :D Bardzo fajna kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobra harringtonka zawsze spoko, szczególnie za 6stke :)
    Uwielbiam te spodnie!!! dobry look :)

    Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylowy "włóczęga" :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. PSZEMO , mój guru mody : D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę ostatnio inwestycja w NE - bardzo dobrze! W przyszłości nie chciałbyś jakiegoś Nike? :) Są też fajne modele.

    Za kurtkę wielki props.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz oryginalnie. Świetna kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie!:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzadko spotyka się dobrze ubranego faceta, Ty wyglądasz świetnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mega kurtka i buty , wyglądasz zajeeebiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tour de lump, haha. :D
    fajny fit!

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś wielkim szczęściarzem znajdując takie rzeczy w lumpeksach i to jeszcze w jakich cenach!

    OdpowiedzUsuń
  25. Irytujesz mnie już z tymi lumpeksami. Gdzie Ty cholerka chodzisz? Ja od miesiąca wychodzę z pustymi rękoma, a Ty takie skarby ♥ boska jest ta kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja raz wszedłem do paru lumpeksów, w sumie pod wpływem Twoich postów, i dupa jedna wielka, nie wiem jak Ty to robisz :P

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny kolor kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze jest! Bardzo fajna kurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. chce widzieć na ulicach więcej ludzi takich jak Ty! ;) perfecto!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam twoje stylizacje !
    ta jest super ! ^^

    OdpowiedzUsuń