poniedziałek, 25 marca 2013

YOU'VE BEEN ON MY MIND, NOW LET ME GET IN YOURS

Cześć! Dzisiejszy look trochę na ziomka + chwalę się nowymi spodniami zakupionymi na dziecięcym dziale Zary za 70 zł. Niby na dzieciaka 13-14 lat, a tu proszę, osoby w wieku 24 lat z powodzeniem mogą je nosić. Inna kwestia, że mój wzrost nie jest imponujący :D

Z innej beczki, jeśli interesuje Was dizajn, to zapraszam TU, gdzie poznacie Śląskie Ikony Dizajnu. Właśnie jestem w trakcie przesłuchiwania informacji o kolejnym przedmiocie, potem poczytam publikację "Ikony Dizajnu w Województwie Śląskim". 













czapka - Crooks & Castles
kurtka - Jack and Jones
sweter - H&M
plecak - ASOS Black x Puma
spodnie - Zara kids
buty - New Balance

38 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, kurtka współgra ze spodniami, czapka to dobry wybór.

    Niestety buty w tym ficie do mnie nie pasują, bo to jest "ciężki" strój, a buty zbyt lekkie. Po drugie operuj obuwiem bardziej, bo często widuję te NB ;) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej :O
    Genialna stylizacja! Wspaniale połączyłeś to kolorystycznie;) Bardzo mi się podoba! :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili;) ----> http://crystaloddity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. to ile Ty masz wzrostu? bo jak pamiętam 13-14 lat to było w Zarze na 164 cm :D

    a co do stylizacji to kocham się w butach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 171 cm :P i jakimś cudem na mnie dobre te spodnie

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wszystko razem połączyłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no, i moro z bordem gra jak złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna czapeczką, zią ^ ^. Niscy są fajni : P Szczerze mówiąc to chciałbym mieć chociaż te Twoje 1,71 cm, bo ze mnie jeszcze mniejszy krasnal :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i musisz mieć naprawdę spore pokłady odwagi, naraziłeś się na sporą krytykę pisząc o spodniach z działu dziecięcego. Pozdziwiam i życzę wytrwałości w blogowaniu ;) A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość świetna!
    Buty biorę dla siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ziomeczka też mi się podoba!
    Dziecięca Zarka jest bardzo spoko, sama kupiłam tam płaszcz i leży bez zarzutów :D
    Za New Balance Cię zabiję! Szukam, szukam i nic! W moim rozmiarze same beznadziejne kolory, bu!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to wszystko razem wygląda, a tego plecaka to Ci mega zazdroszczę !
    www.abrzuchacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepszy w świecie snapback, zdecydowanie!
    mojego z głowy nie zdejmuję prawie;>

    OdpowiedzUsuń
  12. look idealny po prostu! nie mam się do czego przyczepić

    OdpowiedzUsuń
  13. masz boski sweter, do tego genialna kolorystyka i bosko wplecione moro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega fajny fit :) ale Ci się poszczęściło z tymi spodniami! :) Nie opłaca się bym wysokim :P
    No i kokaina / kawior klasyk i balanse klasyk

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie :) Spodnie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. ile razy ja kupilam cos na dzieciecym najczesciej w h&mie hehe.i to lepsze cacka niz na moim dziale;p

    ile dales za new balance ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skorzystałem z super promocji tutaj: http://www.runcolors.pl/pl/home-page i zapłaciłem 170 zł :D

      Usuń
  17. Niezly interes zrobiles na tych spodniach :)) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo, widzę, że nie tylko ja ubieram sie na działach dziecięcych:p nawet ten sam 'rozmiar' mamy 13-4 :D a sama stylówka extra!

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie rewelacyjne, jeszcze znaleźć takie na dziale dziecięcym - mistrzostwo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. great look! have the same cap in grey <3

    OdpowiedzUsuń
  21. z zary kids na ciebie wchodzą :> spodnie są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  22. ojj mogłabym nosić te spodnie też z powodzeniem z moim 1,56m wzrostu :D świetne zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerwień z moro wygląda świetnie :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne te spodnie. może też odwiedzę dział dziecięcy ^^ poza tym buty i sweter to rzeczy, które sam z chęcią bym kupił.
    pozdrawiam!

    adamvogue.blogspot.com
    facebook.com/adamvogue

    OdpowiedzUsuń
  25. Podwórkowym stylem fajnie wkomponowałeś się w zrujnowane podwórko (dziedziniec?). Podoba mi się;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealnie dobrane rzeczy! Spodnie są genialne!
    Masz śliczny kolor włosów! *Q*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga ;)

    Zapraszam na nowy post!

    kiss.

    OdpowiedzUsuń
  28. love your outfit, but specially your military pants and your new balance! love your blog and hope to see new post soon!

    xxx

    http://thecustic.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. super spodnie zestawione z tym bordo.. rewelka !
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń